کیفی سازی و ارتقاء دانشگاه باید دغدغه مدیران باشد
کیفی سازی و ارتقاء دانشگاه باید دغدغه مدیران باشد

به گزارش پایگاه خبری یوپنا، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران در جلسه شورای مدیران دانشگاه با تبریک عیدین سعیدین قربان و غدیر خم تصریح کرد: ولایت پذیری زمینه برقراری حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است. وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته ساماندهی مراکز و واحدهای این استان گفت: شورای […]

به گزارش پایگاه خبری یوپنا، دکتر محمود شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران در جلسه شورای مدیران دانشگاه با تبریک عیدین سعیدین قربان و غدیر خم تصریح کرد: ولایت پذیری زمینه برقراری حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است.
وی در ادامه با اشاره به تشکیل کمیته ساماندهی مراکز و واحدهای این استان گفت: شورای ساماندهی مراکز آموزش عالی در وزارت عتف تعریف شده است و به همین اعتبار در دانشگاه پیام نور هم این کمیته فعالیت خود را آغاز کرده است و تلاش میکند که با نگاه واقع بینانه نسبت به ساماندهی مراکز و واحدها، رشته ها،مقاطع،کارکنان، تجهیزات و مستغلات دانشگاه اقدام کند.
وی در عین حال افزود: البته در ساماندهی مراکز و واحدها ملاحظات سیاسی و اجتماعی وجود دارد؛ اما این یک تکلیف قانونی است.
وی از مدیران خواست که دغدغه کیفی سازی و ارتقاء دانشگاه را به طورجدی لحاظ کنند.
دکتر شیخ الاسلامی از مدیران خواست با محوریت روابط عمومی گزارش عملکرد یکساله مدیریت تابعه خود را تدوین کنند.
رئیس دانشگاه پیام نور استان مازندران بر ضرورت اجرایی کردن تفاهم نامه های همکاری متقابل دانشگاه با دستگاه های اجرایی و پیگیری قراردادها تا حصول نتیجه تأکید کرد.
وی خواستار هماهنگی، برنامه ریزی و تلاش مدیران برای تحقق درآمدهای پیشبینی شده دانشگاه در سال جاری شد.
وی افزود: دانشگاه از اجرای برنامه های فرهنگی خلاقیت محور و جذاب حمایت میکند.
در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین احمد اسلامی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان مازندران با تبریک فرارسیدن عید سعید غدیرخم تصریح کرد: رمز ماندگاری، قوام و اقتدار نظام اسلامی و امت اسلام ولایتمداری و حرکت در مکتب غدیر است.
دکتر سیدافشین موسوی چلک معاون دانشگاه پیام نور استان مازندران در این جلسه خواستار توسعه تحصیلات تکمیلی و حمایت و تقویت اجرای برنامه های مرتبط با دورههای آموزش آزاد در مراکز و واحدها شد.
در این جلسه هر یک از مدیران ستادی دانشگاه دیدگاهها، برنامه ها، اقدامات و انتظارات خود را بیان کردند.