فصل جدید همکاری های پارک علم و فناوری البرز با دانشگاه پیام نور استان البرز کلید خورد
فصل جدید همکاری های پارک علم و فناوری البرز با دانشگاه پیام نور استان البرز کلید خورد

با هدف ایجاد ساختار فناوری در دانشگاه پیام نور استان البرز ، حمایت بیشتر و موثرتر از فناوران ، نخبگان و دانشجویان و تقویت همکاری های علمی و تخصصی و بهره‌گیری از امکانات، تجهیزات و ظرفیت های موجود، نشست مشترک بین مسئولین دانشگاه پیام نور استان البرز و پارک علم و فناوری البرز در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش یوپنا، دراین نشست که با حضور عطااله ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز و مدیران این مجموعه و دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز، معاونین و نیز دکتر گروسی رئیس دانشگاه پیام نور هشتگرد برگزار شد، زمینه های مختلف همکاری و تعامل مورد بررسی و تاکید قرار گرفت.

 

دکتر جلالیان رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز نیز در این نشست مشترک ضمن تشریح برخی از دستاوردهای اخیر دانشگاه گفت: دانشگاه پیام نور در استان البرز از نیروی انسانی و ظرفیت های فیزیکی بسیار بالایی برخوردار است و آمادگی دارد با تعامل و همکاری پارک علم و فناوری البرز از این ظرفیت ها بیش از پیش استفاده کند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز با اشاره به آمار مطلوب علاقمندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه؛ به بهره گیری جوانان، دانشجویان ونخبگان و اعضای هیات علمی از ظرفیت های فیزیکی و همچنین آزمایشگاهی دانشگاه با همکاری پارک علم و فناوری البرز در قالب یک برنامه عملیاتی تاکید کرد.

دکتر ربانی رئیس پارک علم و فناوری البرز با تاکید بر توسعه اشتغال و کارآفرینی از طریق توسعه فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش بنیان گفت: توسعه آموزش عالی از طریق دانشگاه های دولتی همچون پیام نور در حد مطلوبی در کشور پیش رفته  اما در کنار گسترش آموزش عالی موضوعات جدیدی اهمیت یافته که می توان به اشتغال و کارآفرینی فارغ التحصیلان دانشگاهی و توسعه ایده پردازی و ایجاد کسب و کار درسطح ملی اشاره کرد.

وی با تشریح بخشی از ظرفیت ها و توانمندی پارک علم و فناوری البرز یادآور شد: دانشگاه پیام نور در سطح کشور و همچنین استان البرز امکانات بسیار خوبی دارد و پارک علم و فناوری البرز آماده تعامل و همکاری با این دانشگاه و استقرار در آن است تا بتواند خدمات متنوع و مختلفی را برای دانشجویان، اساتید، فناوران و افراد خلاق و صاحب و ایده ارائه نماید.

رئیس پارک علم و فناوری البرز مدل ایجاد ساختار فناوری در دانشگاه پیام نور را مطرح نمود که با استقبال رئیس دانشگاه پیام نور و مدیران و معاونان مواجه شد.

گفتنی است ایجاد ساختار فناوری در دانشگاه پیام نور استان البرز، راه اندازی مرکز نوآوری در دانشگاه پیام نور هشتگرد، بهره برداری از آزمایشگاه ها  و فضاهای فیزیکی و از امکانات و ظرفیت های هر دو مجموعه از بحث ها و موضوعات مورد توافق طرفین در این نشست بود.

 

  • نویسنده : با محوریت حمایت از فناوران و تقویت همکاری علمی و تخصصی: