المپیادهای ورزشی دانشجویی زمینه ساز نشاط در بین جوانان و جامعه
المپیادهای ورزشی دانشجویی زمینه ساز نشاط در بین جوانان و جامعه

آیین افتتاحیه مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر که به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد

دکتر نژاد علی رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در آیین افتتاحیه مسابقات تکواندو دانشجویان دختر و پسر که به میزبانی دانشگاه پیام نور مرکز مشهد برگزار شد گفت: دانشجویان منشاء اثرگذاری و سرمایه ارزش آفرین کشور هستند.

وی افزود: برگزاری جذاب و پرشور و نشاط المپیادها باعث تشویق دانشجویان و استقبال آنها از المپیادها می‌شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی در ادامه دانشگاه پیام نور را دانشگاهی بانشاط، شاد و پرانرژی معرفی کرد و گفت: مرکز مشهد با توجه به پیگیری‌های که انجام داد، توانست این میزبانی را کسب کند و امیدوارم این المپیاد، المپیادی به یاد ماندنی باشد.

وی با اشاره به اینکه ١٢ استان در این رقابت‌ها حضور دارند، افزود: این مسابقات در دو گروه پسران و دختران به مدت سه روز ادامه دارد.

رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی با اشاره به نشاط اجتماعی این رویداد ورزشی اظهار کرد: برای برگزاری این مسابقات از چند ماه قبل برنامه‌ریزی های لازم صورت گرفته تا شرایط میزبانی فراهم شود.

رییس دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی اضافه کرد: در این راستا تمام امکانات اعم از اقامت و پذیرایی از مهمانان مهیا شد.

حجت الاسلام والمسلمین جباریان مسوول نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان نیز در این مراسم گفت:ورزش یکی از مهمترین عوامل است و در کنار تحصیل و تهذیب همواره مورد تاکید قرار گرفته است.


وی اضافه کرد: این ورزش یکی از ورزش های رزمی است و همانطور ما به جسم که بعد اول است و برایش برنامه داریم باید به بعد دوم یعنی روح بپردازیم و برای آن نیز برنامه داشته باشیم که انشاءالله این دوبعد را به صورت مساوی در زندگی تکامل دهیم.

گفتنی است، بر اساس اعلام کمیته برگزاری این مسابقات، افراد برتر این رقابت‌ها به المپیاد ورزشی دانشجویان کشور راه یافته و نیز به فدراسیون ملی ورزشهای دانشگاهی جهت حضور در اردوی های انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان معرفی میگردند.