پژوهش کاربردی دانشگاه رمز ارتباط با صنعت و کارآفرینی است
پژوهش کاربردی دانشگاه رمز ارتباط با صنعت و کارآفرینی است

جشنواره نکوداشت هفته پژوهش در ستاد دانشگاه پیام نور استان اصفهان برگزار شد

به گزارش یوپنا دکتر مهدی یوسفی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان در جشنواره نکوداشت هفته پژوهش در ستاد دانشگاه پیام نور این استان ضمن عرض تبریک به برگزیدگان عرصه فناوری و پژوهش اظهار کرد: این جلسه برای تکریم و قدردانی از زحمات همه پژوهشگران دانشگاه برپا شده است.
وی با اشاره به اینکه در شهر اصفهان حداقل ۳ یا ۴ رخداد مرتبط با پژوهش و صنعت در این روز برگزار خواهد شد عنوان کرد: از ریاست دانشگاه، حوزه معاونت و پژوهش و همه عزیزانی که در چند سال اخیر در راستای ارتقای پژوهشی دانشگاه پیام نور همت والا به خرج دادند تشکر می‌کنم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان با بیان اینکه امروز دانشگاه پیام نور در کنار همه دانشگاه های مطرح در عرصه فناوری و پژوهش حضور دارد تاکید کرد: پیام نور در این محافل پذیرفته شده که این امر از تعدد تفاهمنامه های فناوری پیداست.
دکتر یوسفی ادامه داد: اگر به شعار هفته پژوهش توجه کنیم پژوهش کاربردی دانشگاه رمز ارتباط با صنعت و کارآفرینی است براین اساس می‌طلبد پژوهش ها هرچه بیشتر به سمت کاربردی شدن پیش برود و روزی نیست که جلسه ای با افراد فعال در صنعت نداشته باشیم.
وی تصریح کرد : وقتی صحبت از ارتباط دانشگاه با افراد فعال در صنعت می‌شود اولین درخواستی که از ما دارند پژوهش های کاربردی در عرصه صنعت و فناوری است بر این اساس دوستان هیئت علمی باید خود و بقیه را به این سمت، سوق دهند.