دکتر محمدرضا زمانی آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت
دکتر محمدرضا زمانی آغاز سال نو شمسی را تبریک گفت

برچهره گل نسیم نوروز خوش است در صحن چمن روی دل افروز خوش است از دی که گذشت هر چه گویی خوش است خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است پیام بهار، نو شدن و بازآفرینی برای انسان و طبیعت است. بهار این زبان رسای خداوندی به بشریت می‌آموزد که رمز جاودانگی […]

برچهره گل نسیم نوروز خوش است در صحن چمن روی دل افروز خوش است

از دی که گذشت هر چه گویی خوش است خوش باش و ز دی مگو که امروز خوش است

پیام بهار، نو شدن و بازآفرینی برای انسان و طبیعت است. بهار این زبان رسای خداوندی به بشریت می‌آموزد که رمز جاودانگی و سعادت او در عرصه هستی، منوط به تغییر و تحول، تلاش و پویایی، خلاقیت و اندیشه ورزی است و از آنجا که اندیشهٔ ایرانی، نوروز را تمثالی از آغاز زندگی می داند، ایرانیان هر آغازی را جشن می گیرند و نوروز بزرگ ترین آغاز و بزرگ ترین جشن، با اصیل ترین سنت ها و مراسم جاودانه است.

سال ۹۸ را در حالی پشت سر می گذاریم که کشور با چالش شیوع ویروس کرونا روبه رو است و حفظ سلامتی مردم مهم ترین دغدغه این روزهاست که امیدواریم همگان با رعایت اصول بهداشتی ، احترام به قوانین و جامعه پزشکی کشور که بیش از دیگران در معرض ابتلا هستند و اجتناب از حضور غیرضروری در اماکن عمومی، راه گذر موفقیت آمیز از ابتلا و شیوع این بیماری را هموار سازند.

سالی که گذشت در کنار فراز و نشیب های اقتصادی و حوادث طبیعی؛ تجربه های غنی، همدلی و همراهی بیشتر مردم دربحران ها و اقدام برای رونق تولید را نیز به همراه داشت و نشان داد که اتحاد و همبستگی به ویژه در میان قشر دانشگاهی کشور می تواند موثر و راهگشا باشد و همین امر مسئولیت و رسالت قشر دانشگاهی کشور را در سال پیش رو بیشتر می کند.

دانشگاه پیام نور به عنوان بزرگ ترین دانشگاه دولتی کشور مسئولیت و رسالت خود را بسیار سنگین می داند و تلاش می کند در سال جدید نیز ضمن تداوم و ارتقای فعالیت های آموزشی و رسالت های اجتماعی خود، در جهت آرمان های ملی و بین المللی نظام اسلامی گام برداشته و نقش مثبتی در رشد و رونق تولید وهمچنین افتخارآفرینی آموزش عالی ایران در مجامع علمی ملی و بین المللی داشته باشد.

اینجانب ضمن آرزوی سلامتی برای همه مردم عزیز ایران و قدردانی از همراهی اعضای علمی اداری دانشگاه پیام نور، به نوبه خود حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد، به تمامی مردم ایران، همکاران علمی و اداری و دانشجویان گرانقدر دانشگاه پیام نور سراسر کشور تبریک وتهنیت عرض می کنم.

امید که سال ۹۹ برای همه مردم ایران سالی پربرکت و سرشار از امید بوده و ایران اسلامی در تمامی عرصه های ملی و بین المللی موفق و پیروز باشد.