پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه پیام نور بی بدیل می باشد
پتانسیل و ظرفیت های دانشگاه پیام نور بی بدیل می باشد

دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی از دانشگاه پیام نور تفت بازدید کرد.

به گزارش یوپنا دکتر سید جلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشگاه پیام نور مرکز تفت با اشاره به امکانات و پتانسیل های بالای این دانشگاه اظهار داشت: همگرایی جمعی و کارشناسی کارکنان پیام نور مرکز تفت می تواند ضمن شناسایی فرصت ها و بهره مندی از منابع و امکانات، زمینه لازم  برای رشد و پیشرفت پایدار را در اختیار دانشگاه قرار دهد.

دکتر میرمحمدی خاطرنشان کرد: قوی شدن به معنای واقعی کلمه تنها راه برون رفت از مشکلات دانشگاه می باشد که برنامه ریزی و پشتکار فعال لازمه تحقق آن می باشد.

همچنین دکتر محمدی رییس دانشگاه پیام نور مرکز تفت طی گزارش کوتاهی وضعیت پیام نور مرکز تفت را تشریح نمود و اظهار داشت:  کیفیت آموزشی بالا، توسعه آموزش عالی در کشور با کمترین هزینه ،سیستم آموزشی منحصر بفرد پیام نور در کشور و توانمندی آن در تطبیق با شرایط فعلی جامعه از جمله مزیت های دانشگاه پیام نور می باشد.

وی همچنین به آمار بالای قبولی فارغ التحصیلان پیام نور در آزمون های ارشد و دکتری و آزمون های استخدامی اشاره کرد و افزود: مساعدت دستگاه های اجرایی شهرستان در اصلاح ورودی دانشگاه (میدان ورودی)، توجه به تبدیل وضعیت کارکنان قراردادی پیام نور از سوی مجلس، مساعدت در اجرای طرح پژوهشی اعضای هیات علمی و مساعدت در تامین آب فضای سبز مرکز تفت می تواند مشکلات را برطرف کند.