هتل آپارتمان سرای نور دانشگاه پیام نور مجوز استاندارد بین المللی ISO 9001 را کسب کرد
هتل آپارتمان سرای نور دانشگاه پیام نور مجوز استاندارد بین المللی ISO 9001 را کسب کرد

هتل آپارتمان دانشگاه پیام نور در مشهد مقدس مجوز استاندارد بین المللی ISO 9001 (سیستم مدیریت کیفیت) از مرجع TQS انگلستان و مورد تایید اتحادیه اروپا IAFCB را کسب کرد.

به گزارش یوپنا، احمدحشمت نژاد، مدیر هتل آپارتمان سرای نور دانشگاه پیام نور در مشهد درباره این هتل سرا اظهار داشت: این هتل آپارتمان که از سال ١٣٩٣ آغاز به کار کرده، در ۵ طبقه ساخته‌شده و در ۴۰ واحد، شامل اتاق‌های یک خواب، دو  خواب و کانکت از میهمانانش پذیرایی می‌کند.

وی همچنین افزود: پرسنل هتل آپارتمان سرای نور بسیار مهربان، مجرب و آموزش‌دیده و همواره پاسخگو می‌باشند. در این خصوص باید گفت که رونق گردشگری نیازمند هتل و اقامتگاه های درجه یک است تا در شرایط تحریم بتوان این صنعت را رونق داده و از وابستگی به نفت کاست.

این فعال حوزه گردشگری در خصوص اهمیت اخذ استاندارد بین‌المللی ISO 9001 گفت: به‌کارگیری سیستم مدیریت کیفیت برای سازمان یک تصمیم استراتژیک است که می‌تواند عملکرد کلی آن را بهبود ببخشد و مبنای مناسبی برای برنامه‌های توسعه پایدار پدید آورد.

وی با اشاره به مزایای بالقوه پیاده‌سازی یک سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد بین‌المللی افزود: سیستم مدیریت کیفیت به توانایی ارائه‌ی پیوسته محصولات و خدمات جهت جذب مشتری، افزایش مجال‌هایی برای ارتقای رضایت مشتری و اهداف سازمان و همچنین توانایی اظهار انطباق با الزامات خاص یک سازمان کمک بسزایی می کند.

حشمت نژاد گفت: این مجموعه در راستای پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت بعد از آموزش های لازم و اجرای استانداردهای مورد نظر موفق به اخذ استاندارد بین الملی ISO9001 از مرجع TQS انگلستان و با مشاوره ایزو کیا به مدیریت دکتر امیرهمایون کاشانی  شد.

وی در پایان به نزدیکی هتل آپارتمان سرای نور به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و خارج از محدوده طرح ترافیک به ‌عنوان یک مزیت مهم و جذاب برای زائرین و میهمان اشاره کرد و گفت: این مجموعه واقع در خیابان امام رضا (ع) امام رضا ۳۹ پلاک ۸۵ و آرزوی اقامتی خوش برای میهمانان مجموعه نمود.