دانشگاه پیام نور یک امتیاز بزرگ در آموزش عالی کشور است
دانشگاه پیام نور یک امتیاز بزرگ در آموزش عالی کشور است

 قدرت االه حمزه شلمزاری نماینده مردم فارسان ، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی به همراه طاهری  فرماندار شهرستان با حضور در دانشگاه پیام نور مرکز فارسان از نزدیک با امکانات، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این واحد دانشگاهی آشنا شد. 

به گزارش یوپنا قدرت اله حمزه نماینده مردم فارسان، کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن تقدیر از مسؤلین دانشگاه پیام نور استان  اظهار داشت: دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از مراکز مهم تولید علم و پیشرفت یک امتیاز بزرگ در آموزش عالی کشور و استان  محسوب می شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: برای توسعه بیشتر دانشگاه پیام نور مرکز فارسان در تکمیل مقاطع تحصیلی خصوصاً جذب رشته های تحصیلات تکمیلی تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

علیرضا آبرود رئیس دانشگاه پیام نور استان ضمن خیر مقدم خدمت حاضرین به ارائه گزارشی از روند رو به رشد فعالیت های عمرانی، علمی ، پژوهشی و فرهنگی دردانشگاه پیام نور استان پرداخت و اظهار داشت: دانشگاه پیام نور، بزرگترین دانشگاه دولتی در سطح آموزش عالی کشور به حساب می‌رود که توانسته امکان ادامه تحصیل برای افراد مختلف درسراسر کشور به خصوص مردم مناطق محروم را فراهم آورد.

ایشان ضمن قدردانی از حضور نماینده شهرستان و همراهان در دانشگاه پیام نور مرکز فارسان، در خصوص سیاست وزارت علوم تحقیقات و فناوری مبنی بر مدیریت منطقه ای دانشگاه پیام نور و برنامه ساماندهی مراکز و واحد ها توضیحات مبسوطی ارائه دادند و اصلی ترین مشکل دوساله بخش عمرانی را عدم تخصیص اعتبار دانسته و از نماینده محترم در خواست حمایت و مساعدت جهت اعتبارات توازن منطقه از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان  را خواستار شد. 

همچنین در این دیدار دکتر نادری رئیس دانشگاه پیام نور مرکز فارسان گزارش از توانمندیها و مشکلات دانشگاه  ارائه نمود.