دومین مناظره «ترامپ» و «بایدن» لغو شد
دومین مناظره «ترامپ» و «بایدن» لغو شد

کمیسیون مناظره های ریاست جمهوری آمریکا شامگاه جمعه اعلام کرد که دومین مناظره انتخاباتی میان نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات ریاست جمهوری آمریکا لغو شده است.

به گزارش یوپنا به نقل از الجزیره، در پی عدم موافقت «دونالد ترامپ» و «جو بایدن» دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با برگزاری دومین مناظره به صورت مجازی، کمیسیون مناظره‌های ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا روز جمعه لغو مناظره بعدی میان این دو نامزد را تأیید کرد.

این کمیسیون با صدور یک بیانیه اعلام کرد: «این مناظره که قرار بود روز پنج شنبه ۱۵ اکتبر در شهر میامی ایالت فلوریدا برگزار شود، لغو شده است».

در ادامه این بیانیه آمده است که «کمیسیون مزبور توجه خود را بر آمادگی و تدارک جهت برگزاری مناظره پایانی ریاست جمهوری در تاریخ ۲۲ اکتبر متمرکز خواهد کرد».

لازم به ذکر است که ترامپ به رغم ابتلاء به کرونا و آغاز مجدد فعالیت انتخاباتی خود از روز شنبه دهم اکتبر، با برگزاری هرگونه مناظره به صورت مجازی مخالفت کرده است.

وی روز پنج شنبه در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس بیزنس به صراحت گفت که «قصد ندارد به صورت مجازی در دومین مناظره انتخاباتی شرکت کند».

کارزار انتخاباتی ترامپ نیز در واکنش به اخبارهای مربوط به لغو دومین مناظره، در یک بیانیه اعلام کرد که «برای لغو مناظره پانزدهم اکتبر هیچ دلیل پزشکی وجود ندارد، زیرا رئیس جمهور سالم و تندرست و برای مناظره آماده خواهد بود».