مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: مهلت مجدد ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی تا ۱۸ آبان ماه تمدید شد.
به گزارش یوپنا، امیرحسین بهروز ضمن تبریک به نو دانشجویان دانشگاه پیام نور افزود: کلیه پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
وی خلاصه مراحل پذیرش شامل ؛ تكميل مشخصات، ارسال مدارك و دريافت “گزارش۲۶۰” عنوان کرد و گفت: كليه پذيرفته شدگان باید با شناسه كاربري و گذرواژه وارد سیستم گلستان شوند.
وی افزود: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b991است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b991اضافه نموده و بدون فاصله درج نمایند و گذرواژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.
وی با عنوان اینکه درصورتی كه با شناسنامه ويا كدملي موفق به ورود به سيستم نشده ايد شماره پرونده خود را در گذروازه وارد نمايند، افزود: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذيرش غيرحضوري==> “پذيرش غير حضوري دانشجويان جديدالورود” نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.
وی تصریح کرد: كليه دانشجويان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت۵۰ درصد شهريه ثابت هستند که برای این منظور باید از طریق منوي اصلي –> آموزش –> گزارش هاي آموزش –> شهريه –> ليست ها و آمارها–> فرم واريز وجوه دانشگاه پيام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.
مدیرکل روابط عمومی با عنوان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است ، اظهار داشت: دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می توانند از طریق منوي اصلي –> آموزش –> شهريه –> پرداختهاي الكترونيكي دانشجو، شهریه خود را پرداخت کنند و یا از طریق گزارش ۱۶۳، با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند.
وی یادآور شد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.