دانشگاه پیام نور مورد اعتماد و اعتبار مردم است / نقش مهم این دانشگاه در ریشه یابی فقر و ایجاد اشتغال
دانشگاه پیام نور مورد اعتماد و اعتبار مردم است / نقش مهم این دانشگاه در ریشه یابی فقر و ایجاد اشتغال

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های مورد اعتماد و اعتبار مردم است، گفت: ماموریت ویژه کمیته امداد طبق اساسنامه، ریشه یابی فقر است و دانشگاه پیام نور می تواند در حل این چالش کشور موثر باشد.

به گزارش یوپنا،سید مرتضی بختیاری امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور و کمیته امداد افزود: امروز نگرانیم که تکان های اقتصادی، ریزش و رویش هایی به وجود آورد که پسندیده نظام اسلامی نیست چرا که در ریزش،ها طبقات محروم، محروم تر و در رویش ها، طبقات مرفه پولدارتر می شوند. این یک مسئله علمی است که برای حل آن باید از دانشگاه ها کمک بگیریم.

وی امضای این تفاهم نامه را گامی در جهت تحقق رسالت اجتماعی دانشگاه پیام نور دانست و گفت: کمیته امداد می تواند چالش های کشور را در قالب موضوع رساله دکترا و یا کار تحقیقی دانشجویان ارائه کند و نتایج حاصل از این تحقیقات ارزشمند برای حل مشکلات به کار گرفته شود.

وی ضمن تقدیر از دانشگاه پیام نور در پیشگامی این رسالت گفت: همه مراکز اقتصادی و علمی در این برهه حساس باید سهم مسئولیت اجتماعی خود را عملیاتی کنند تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را در کشور نهادینه کنیم.

وی تاکید کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه ها باید به جای تسلط نظری، از نظر مهارتی آموزش ببینند تا در صحنه کارآفرینی و اشتغال رشد کنند.

وی در پایان با اشاره به ۸۳ هزار دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد ابراز امیدواری کرد: امضای این تفاهم نامه با دانشگاه پیام نور کمکی باشد تا تکلیف خود را در قبال این دانشجویان و دیگر دانشجویان آینده ساز کشور ادا کنیم.