بستر مناسب دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجوی خارجی
بستر مناسب دانشگاه پیام نور برای جذب دانشجوی خارجی

دکتر زنگنه با اشاره به ظرفیت های ویژه دانشگاه پیام نور گفت: بهره مندی از مزیت های بالقوه و نسبی موجود در دانشگاه پیام نور از جمله بستر مساعد جذب دانشجوی فعال خارجی و برگزاری دوره های آموزشی آزاد برای توانمندسازی این قشر اگر مورد توجه قرار گیرد می تواند باعث تعالی بیشتر دانشگاه شود.

به گزارش یوپنا رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس در دیدار دکتر نژاد علی رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی افزود: حمایت و پشتیبانی ویژه از دانشگاه قطعا در دستور کار خواهد بود .

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در خصوص حمایت های موثر از دانشگاه نیز بیان داشت: با توجه به شرایط موجود و منابع درآمدی بودجه نیز محدودیت هایی دارد اما امیدواریم که بتوانیم بودجه ۱۴۰۰ دانشگاه پیام نور را بررسی کرده و تلاش در جهت رفع مشکلات خواهد شد.

وی تصریح کرد: موجبات کمک به پروژه های فرهنگی و ورزشی دانشگاه را نیز فراهم خواهیم کرد.

دکتر نژادعلی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه پیام نور در اقصی نقاط کشور فعال است، داوطلبین از هر قشری و با خیال آسوده در نزدیکترین مکان به محل زندگی می توانند به تحصیل علم بپردازند.

وی افزود:یکی از موفقیتهای دانشگاه پیام نور آمار بالای قبولی دانشجویان پیام نور در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری است که این به دلیل شیوه آموزشی کتاب محور و برگزاری آزمونهای منحصر به فرد سراسری است.