برگزاری جشنواره مجازی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به میزبانی یزد
برگزاری جشنواره مجازی قرآن و عترت دانشگاه پیام نور به میزبانی یزد

مرحله کشوری بخش حفظ بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های پیام نور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد در حال برگزاری است.

به گزارش یوپنا مرحله کشوری بخش حفظ قرآن کریم در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در تاریخ های ۲۳، ۲۴ و ۲۵ دی ماه به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد در حال برگزاری است.

بر همین اساس نخستین روز این جشنواره به رقابت شرکت‌کنندگان در بخش آقایان اختصاص یافته و دو روز دیگر‌ نیز در بخش بانوان دنبال خواهد شد. جشنواره قرآنی دانشگاه پیام نور به دو صورت ویدئوکنفرانسی و پخش اجراهای ضبط شده برگزار می‌شود.

مسابقات رشته‌های حفظ به شیوه ارتباط ویدئوکنفرانسی تیم داوری با دانشگاه‌های پیام‌نور برپا می‌شود، همچنین‌ در سایر رشته‌های بخش آوایی نیز فایل اجرای ضبط شده برای هیئت داوری پخش خواهد شد.

در بخش‌هایی همچون ادبی، هنری، پژوهشی و … پیش از این آثار دریافت شده به مرحله کشوری، داوری شده و آثار برتر نیز مشخص شده است.

نفرات برتر به جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

لازم به ذکر است که اختتامیه این جشنواره روز ۳۰ دی ماه ساعت ۹ لغایت ۱۱ صبح برگزار می شود و علاقه مندان می توانند به طور زنده از طریق فضای مجازی اینستاگرام و آپارات به آدرس www.aparat.com/pnuyaz/live در این اختتامیه شرکت کنند.