تشریح برنامه ها و اهداف مرکز تندرستی و مشاور ورزشی دانشگاه پیام نور + جزئیات
تشریح برنامه ها و اهداف مرکز تندرستی و مشاور ورزشی دانشگاه پیام نور + جزئیات

سرپرست مرکز ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی دانشگاه پیام نور گفت: یکی از اهداف مهم و کلیدی این مرکز توسعه شاخص های تندرستی در سطح جامعه می باشد.

دکتر زمانی طی حکمی دکتر سید سعید نقیبی را به عنوان سرپرست مرکز ارزیابی تندرستی و مشاور ورزشی دانشگاه پیام نور منصوب کرد.

دکتر سید سعید نقیبی سرپرست مرکز ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی در گفتگوی اختصاصی با یوپنا به هدف کلان این مرکز پرداخت و اظهار داشت: این مرکز با هدف پیوستن دانشگاه به نسل سوم و چهارم که علاوه بر رسالت های آموزشی و پژوهشی به سمت رسالت های اجتماعی و کارآفرینی و حل مشکلات اجتماعی قدم برمی دارد، حرکت می کند.

نقیبی ادامه داد: مرکز تندرستی یکی از مراکزی است که می تواند به پر کردن ضلع توسعه سلامت کشور بین دو وزرات علوم و وزارت بهداشت کمک کند.

وی به یکی دیگر از اهداف مهم این مرکز پرداخت و افزود: هدف مرکز توسعه شاخص های تندرستی در سطح جامعه می باشد.

سرپرست مرکز ارزیابی تندرستی و مشاوره ورزشی به زیرمجموعه های این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز شامل واحد تندرستی با هدف پیشگیری از بیماری های مزمن، واحد استعدادشناسی ورزشی، واحد غربالگیری تندرستی، واحد گردشگری ورزشی، واحد حرکات اصلاحی و ماساژ، واحد رشد حرکتی و بازی کودک، واحد کنترل اختلالات رشدی- حرکتی و عصبی و واحد دوره ها و کارگاه های تخصصصی و واحد پژوهش به ارائه خدمات به بخش ها و گروه های مختلف در کشور خواهد پرداخت.

دکتر نقیبی در پایان ضمن تاکید بر گسنردگی دانشگاه پیام نور در سطح کشور و خارج از کشور اظهار امیدواری کرد که این مرکز بتواند عدالت خدماتی در زمینه تخصصی را ارائه دهد.