نتایج چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی اعلام شد
نتایج چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی اعلام شد

مدیرکل امور تربیت بدنی دانشگاه پیام نور با اشاره به مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورشی که به مناسبت روز دانشجو برگزار شد، گفت: اسامي برندگان در صفحه پورتال و اینستاگرام اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اعلام به نشانی http://sport.pnu.ac.ir و تصوير تقدير نامه ایمیل خواهد شد.

به گزارش یوپنا، فرناز ترابی افزود: این مسابقات م با استفاده از فناوری های نوین و الکترونیک در جهت تحقق اهداف مدیریت سبز، فرهنگ سازی و آموزش کاهش مصرف کاغذ طراحی شده بود که به صورت یک رویداد ملی بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور با رویکرد متفاوت و طراحی بسته های آموزشی در قالب اطلاعات ورزشی برگزار شد.

وی افزود: از ۸۷۲۹ نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات  (۷۴ %) دانشجویان، (۲۲ %)  کارکنان اداری و ۲% اعضای محترم هیات علمی و اساتید مدعو دانشگاه ها بودند. ۵۴درصد از شرکت کنندگان خانم ها و ۴۵درصد را آقایان تشکیل دادند. (درصدها تقریبی است)

وی با عنوان اینکه از بین ۸۷۲۹  نفر شرکت کننده، ۴۹۵۹ نفر به طور کامل به همه سوالات پاسخ صحیح داده بودند، اظهار داشت:۹۴ درصد از شرکت کنندگان از دانشگاه پیام نور و ۵ درصد (۴۷۷ نفر) از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بودند.

وی یادآور شد: از بین دانشگاه های پیام نور بیشترین شرکت‌کنندگان به ترتیب پنج استان بوشهر- خوزستان- مرکزی- تهران و فارس بودند.

شایان ذکر است برای کلیه شرکت کنندگانی که پاسخگوی صحیح به تمامی سوالات باشند به رسم ارزش گذاری معنوی این مشارکت ملی گواهی شرکت صادر و ایمیل شده و به قید قرعه به ۲۰ نفر برتر این مسابقات جوایز ارزنده ای از سوی اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اهدا خواهد شد.

اسامي برندگان در صفحه پورتال و اینستاگرام اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور اعلام شده و تصوير تقدير نامه ایمیل خواهد شد.
http://sport.pnu.ac.ir
https://www.instagram.com/sportofficial_pnu