۱۲ بهمن زمان برگزاری جشنواره ملی دانشجویی کرونا و رسانه در کرج
۱۲ بهمن زمان برگزاری جشنواره ملی دانشجویی کرونا و رسانه در کرج

جشنواره ملی کرونا با موضوع “کرونا و رسانه” ویژه دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه پیام نور استان البرز برگزار می گردد.

به گزارش یوپنا دکتر سید اسحاق جلالیان رییس دانشگاه پیام نور استان البرز گفت: این جشنواره با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی روز یکشنبه مورخ۱۲ بهمن ماه با معرفی آثار برتر دانشجویان از ساعت ۱۰ صبح در تالار آیت الله طالقانی این دانشگاه آغاز به کار خواهد کرد.

وی ادامه داد: محورهای جشنواره شامل کرونا و فرهنگ کرونا و اجتماع کرونا و اقتصاد کرونا و سیاست کروناو بهداشت کرونا و دعا و نیایش-کرونا و سلامت روان کرونا و جهادگران و همچنین کرونا و دانشگاه می باشد و دانشجویان آثار خود را  به دلخواه یک یا چندین موضوعات بالا را انتخاب کرده و به دبیرخانه جشنواره ارسال نموده اند.

دکتر جلالیان اذعان داشت: در این جشنواره وزارت علوم تحقیقات و فناوری- دانشگاه پیام نور -دانشگاه علمی و کاربردی سازمان آموزش فنی و حرفه ای  و دانشگاه فرهنگیان همکاری دارند و دبیر خانه این جشنواره در دانشگاه پیام نور استان البرز دایر و در حال فعالیت می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان البرز ضمن تشکر از حمایت های همه جانبه معاونت فرهنگی دانشگاه  خاطرنشان کرد: ان شا ا باحمایت مسئولین دانشگاه و همراهی و شرکت گسترده دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور بتوانیم گامی موثر در مقابله با بیماری کرونا برداریم و با ارائه راهکارهای موثر در حوزه رسانه و  اطلاع رسانی ؛ از شیوع این بیماری خطرناک جلوگیری کنیم.

گفتنی است  آدرس پخش زنده این جشنواره از طریق سایت آیارات و  اینستاگرام نیز  اطلاع رسانی خواهد شد.