نقش ویژه دانشگاه پیام نور در توسعه ورزش
نقش ویژه دانشگاه پیام نور در توسعه ورزش

معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: حفظ ارتباط با دانشجو به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا که آثار روحی و روانی بسیاری در بین دانشجویان حاکم است، بسیار اقدام بجا و شایسته ای است و می تواند نقش موثری در کاهش این آثار و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان داشته باشد.

به گزارش یوپنا، دکتر مجتبی صدیقی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی برگزار شد، افزود: تربیت بدنی دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از زیرمجموعه های آموزش عالی به شدت در این زمینه فعال است و نقش ویژه ای در توسعه ورزش کشور دارد.

وی تصریح کرد: حضور در رقابت های ملی و بین المللی همواره نشان دهنده پتانسیل بالای این دانشگاه بوده است .
وی به مجموعه اقدامات سازمان امور دانشجویان در زمان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در این دوران سعی کردیم با تقویت زیرساخت های تربیت بدنی در دانشگاه ها، نظیر ساخت چمن های مصنوعی و …، فضا را برای بعد از کرونا آماده کنیم.
دکتر صدیقی تصریح کرد: مسابقات ورزشی به صورت الکترونیکی و از طریق طراحی نرم افزارهای جدید برگزار شد و با کمک این نرم افزارها توانستیم رقابت های ممکن را دنبال کنیم.
وی همچنین از ارائه واحدهای درسی تربیت بدنی یک و دو به صورت الکترونیکی و در قالب نرم افزاری اشاره کرد و اظهار داشت: تا جایی که امکان داشت سعی کردیم در دوران کرونا، شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان را عقب نیندازیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با پایان بیماری کرونا بتوانیم شاهد رقابت های پرشور دانشجویان در میادین ملی و بین المللی ورزشی باشیم.