چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خاتمه یافت
چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی خاتمه یافت

چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور امروز با معرفی برندگان در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور خاتمه یافت.

به گزارش یوپنا، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور در مراسم اختتامیه گفت: این مسابقات با هدف تقویت آگاهی عمومی و تخصصی ورزشی در خانواده دانشگاه پیام نور آغاز شد و در چهارمین  دوره با مشارکت ۲۵ هزار نفر از دانشگاه پیام نور و دیگر دانشگاه های سراسر کشور به پایان رسید.
دکتر فرناز ترابی با عنوان اینکه ۶۰ درصد شرکت کنندگان را دانشجویان، ۳۷ درصد کارکنان و ۲ و نیم درصد را اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه ها تشکیل داده اند، افزود: ۶۰ دانشگاه بزرگ کشور در این رویداد بزرگ ملی شرکت کردند.
وی نوآوری این مسابقه را در راستای مدیریت سبز دانست وگفت: دانشگاه پیام نور در این دوره،  با برگزاری مسابقات در بستر الکترونیکی و عدم استفاده از کاغذ توانست از قطع ۱۵ درخت جلوگیری کند.
دکتر ترابی با ارائه گزارشی از تعداد شرکت کنندگان در دوره های مختلف مسابقه اظهار داشت: ۶۰۰ نفر در دوره اول، ۵هزار و ۱۲۳ نفر در دوره دوم، ۵ هزار و ۵۵۲ نفر در دوره سوم و ۸ هزار و ۷۳۹ نفر در دوره چهارم این مسابقات شرکت کردند.
وی ویژگی مرحله چهارم مسابقات را طراحی بسته های آموزشی حاوی اطلاعات پایه ورزشی عنوان کرد و گفت: ۵۰ درصد مشارکت کنندگان در دوره چهارم به سوالات پاسخ صحیح دادند.
دکتر ترابی در پایان گفت: دانشگاه پیام نور با برگزاری این رویداد بزرگ گام مثبت ومهی در جهت مدیریت سبز و همچنین ترویج ورزش همگانی در سطح کشور برداشت.
گفتنی است، در پایان مراسم به قید قرعه ، ۴۲ نفر از شرکت کنندگان به مناسبت ۴۲ امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان برنده معرفی شدند.