اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری حرکت در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری
اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری حرکت در دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری

اختتامیه هفتمین جشنواره کشوری حرکت دانشگاه پیام نور به صورت ویدئو کنفرانسی با سایر استان ها در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش یوپنا، این جشنواره با ۱۵۲ اثر ارسالی به دبیرخانه در ۱۰ بخش اختراع، انجمن برتر، بخش ویژه، خلاقانه، کارآفرینی، محتوای دیجیتال، مسابقه، نشریات و دانشگاه برگزار شد.
۱۲ نفر از اساتید برجسته استان چهارمحال و بختیاری آثار ارسالی را در قالب ۵ گروه درسی (علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، هنر و کشاورزی و محیط زیست) داوری کردند و در نهایت ۴۳ اثر برتر انتخاب شد.
بیشترین آثار ارسالی از لحاظ کمی به ترتیب مربوط به استان های چهارمحال و بختیاری با ۲۲ اثر، اصفهان با ۲۰ اثر و مرکزی با ۱۶ اثر و از لحاظ کیفی نیز بیشترین برگزیدگان از استان چهارمحال و بختیاری با ۱۱ عنوان، اصفهان با ۵ عنوان و قم با ۴ عنوان بود.
برگزیدگان این جشنواره در قالب اختراع ۵ عنوان برگزیده، انجمن برتر ۷ عنوان برگزیده، خلاقانه ۳ عنوان برگزیده، کارآفرینی ۶ عنوان برگزیده، کتاب ۵ عنوان برگزیده، دیجیتال ۵ عنوان برگزیده، مسابقه ۵ عنوان برگزیده و نشریات ۹ عنوان برگزیده بودند.
در بخش اختراع، سارا جراحی از استان مرکزی مرکز خمین رتبه اول، کاظم لطفی حاجی آبادی از استان گیلان مرکز املش رتبه دوم، سیروس نجات از استان چهارمحال و بختیاری مرکز شهرکرد رتبه دوم، محمد مهدی حاجتی از استان گیلان مرکز رشت رتبه دوم و صادق گلیانی از استان خراسان شمالی مرکز بجنورد رتبه سوم را به دست آوردند.
در بخش انجمن برتر، پوریا بیگدلی از استان همدان اول، محمدحسین رئیسی از استان چهارمحال و بختیاری مرکز شهرکرد اول، شقایق کریمی مطلق از استان چهارمحال و بختیاری اول، ساجده بی غمیان از اصفهان دوم، سیروس نجان از چهارمحال و بختیاری مرکز شهرکرد دوم، پگاه فروز از چهارمحال و بختیاری مرکز بروجن دوم، مرضیه احمدی از چهارمحال و بختیاری مرکز بروجن سوم، محمد مهدی بهرامی از زنجان سوم، محمد امین نوشادی از بوشهر سوم و کوثر ملک پور از ایلام سوم شد.
در بخش کارآفرینی نیز محمد حسین رئیسی از چهارمحال و بختیاری رتبه اول، شبنم محمدی از بوشهر مرکز گناوه رتبه اول، سارا احمدی از چهارمحال و بختیاری رتبه دوم، نیلوفر کریمیان از چهارمحال و بختیاری رتبه سوم و علی ابراهیمی هم از فارس مرکز خرم بید رتبه سوم را به دست آورد. همچنین در بخش نشریات معصومه رسولی از استان قم مرکز قم اول، سید محمدجواد محمدی از استان قم مرکز قم اول، نیلوفر کریمیان از استان چهارمحال و بختیاری اول، شقایق افشار زاده از استان مرکزی مرکز اراک دوم، سیروس نجات از استان چهارمحال و بختیاری دوم، مطهره رحیمی باقرانی از استان قم مرکز قم دوم، کوثر ملک پور از استان ایلام مرکز ایلام دوم، اسماعیل میرزایی از استان قم مرکز قم سوم، محمدمهدی بهرامی از استان زنجان مرکز زنجان سوم و میلاد کریمی از استان مرکزی مرکز اراک سوم شدند. در بخش کتاب، لیلا سادات عبدال وند از استان قم مرکز پردیسان مقام اول، محمدباقر نوری از استان قم مرکز قم مقام اول، پیمان حسوند از استان تهران و مرکز جنوب مقام دوم، محدثه الماسی از استان خوزستان مرکز اهواز مقام سوم، و علی مجدی از استان البرز مرکز کرج مقام سوم را کسب کردند.
در بخش مسابقه هم شبنم محمدی از استان بوشهر مرکز گناوه مقام اول، ناهید موسویان از استان اصفهان مرکز شاهین شهر مقاوم دوم و علیرضا برم نه از استان آذربایجان شرقی مرکز تبریز مقام دوم را به دست آوردند. و اما تنها برگزیده بخش ویژه هاجر طاهری از استان اصفهان مرکز تیران بود.
در بخش محتوای دیجیتال هم عنوان اول به محمدحسین رئیسی از استان چهارمحال و بختیاری، عنوان دوم به محمدمهدی بهرامی از استان زنجان، عنوان دوم دیگر به صبا حبیبی از استان مرکزی، عنوان دوم دیگر به میلاد کریمی از استان مرکزی و عنوان سوم هم به صادق گلبانی رسید. و اما در بخش خلاقانه کاظم لطفی حاجی آبادی از استان گیلان مرکز املش، کیانوش حیاتغیبی از چهارمحال و بختیاری و هاجر طاهری از استان اصفهان مرکز تیران به ترتیب اول تا سوم شدند.