برترین های جشنواره راهیان نور- یاوران سلامت دانشگاه پیام نور استان خوزستان معرفی شدند
برترین های جشنواره راهیان نور- یاوران سلامت دانشگاه پیام نور استان خوزستان معرفی شدند

اختتامیه جشنواره راهیان نور- یاوران سلامت دانشگاه پیام نور استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش یوپنا دکتراقبالی رییس دانشگاه پیام نوراستان خوزستان ضمن تبریک آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام دهه فجر و همزمانی این جشنواره و این ایام مبارک افزود: انقلاب ارزشمند و اسلامی ایران در نتیجه آگاهی بخشی به آحاد مردم از ظلم و استبداد حکومت جور سابق صورت گرفت و اکنون در نتیجه خون شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم تبدیل به حکومتی عدل گستر در جهان شده است.
رئیس دانشگاه پیام نورخوزستان افزود:محورهای جشنواره شامل تهیه و توزیع بسته های معیشتی ، تولید و توزیع ماسک و شیلد، تشکیل تیم های ویژه ضد عفونی و تهیه و توزیع بسته های بهداشتی که در سطح ۲۵ استان صورت گرفت.
وی اظهار داشت: این جشنواره از اسفندماه ۹۸تا پایان آبان ماه ۱۳۹۹ به جهت خدمات جهادی و انسان دوستانه در دوران کرونا توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه پیام نور سراسر کشور برگزارو اسامی برترین ها همزمان با دهه فجر اعلام شد.
وی افزود:از تعداد۲۵ استان شرکت کننده در این جشنواره ، ۱۰ استان برتربه ترتیب استان خوزستان ، همدان ، تهران ، هرمزگان، آذربایجان غربی ، خراسان رضوی ، ایلام ، کرمان ، چهار محال و بختیاری و اردبیل معرفی شدند که از مجموع ۱۰ استان برتر ، استان خوزستان رتبه نخست را در این جشنواره به خود اختصاص داد.
در ادامه حجت الاسلام و المسلمین علوی کیا مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام نور استان خوزستان اظهار داشت : نفس ملکوتی و رحمانی حضرت امام (ره) در جوانان این مملکت بوجود آمد و به عنوان یک نعمت الهی پایدار خواهد ماند.
وی در ادامه با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و در حفظ این انقلاب در مقابل دشمنان در داخل و خارج کشور در هشت سال دفاع مقدس که در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرده ایم و در مقابل تروریسم اقتصادی سالهاست مقابله می کنیم.