اختتامیه دهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در همدان برگزار شد
اختتامیه دهمین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور در همدان برگزار شد

اختتامیه دهمین جشنواره سراسری نشریات دانشجویی کشور با تقدیر از بیش از ۴۸ اثر و نشریه که حائز رتبه‌های برتر محورهای ۱۷گانه بخش آثار برتر، محورهای ۱۴ گانه بخش نشریات برتر و چهار محور بخش ویژه شدند، به صورت ویدئوکنفرانس و به میزبانی دانشگاه پیام نور استان همدان برگزار شد.

به گزارش یوپنا، دکتر عسگری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس گفت: برگزاری این جشنواره ها ضمن ایجاد بسترهای رشد برای افراد مستعد، نسل جدیدی از روزنامه نگاران و خبرنگاران را به جامعه رسانه ای معرفی خواهد کرد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از رشد چشمگیر کمی و کیفی نشریات دانشجویی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور از زمان آغاز به کار دولت یازدهم‏، بر حمایت هر چه بیشتر از این نشریات در چارچوب قانون تاکید کرد.

در ادامه این مراسم دکتر ناجی معاون معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر از برگزیدگان و تشکر از میزبانی جشنواره خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور در راستای رسالت اجتماعی خود می کوشد دانشجویان خود را نه تنها در عرصه های آموزشی و علمی، بلکه در تمامی عرصه های مورد نیاز دانشجو برای حضور در صحنه های اجتماعی توانمند سازد.

وی افزود: گسترش، نشریات الکترونیکی دانشگاه پیام نور نیز یکی دیگر از اقداماتی است که دانشگاه به دلیل ماهیت آموزش الکترونیکی و بهره مندی از زیرساخت های غنی الکترونیکی بر آن تاکید دارد که امید است با گسترش این دسته از نشریات نیز شاهد حضور پرشور و بیشتر دانشجویان در این عرصه فرهنگی و ارزشمند باشیم.

دکتر صفی اله صفایی رئیس دبیرخانه دانشگاه های پیام نور منطقه ۴ و استان همدان نیز گفت: جشنواره نشریات دانشجویی فرصتی برای فعالیت دانشجویان در نشریات و سایت های دانشجویی و نقطه عطف حرکت مطبوعات در فضای دانشگاه است. خداراشاکریم که امروز در اختتامیه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور شاهد استقبال و حضور پرشور دانشجویان توانمند این دانشگاه هستیم.

در انتهای مراسم با قرائت اسامی برگزیدگان از دانشجویان سراسر کشور که در این جشنواره مقام کسب نموده اند تجلیل بعمل آمد.