تاریخ اجرای افزایش حقوق کارمندان دانشگاه ها اصلاح شد
تاریخ اجرای افزایش حقوق کارمندان دانشگاه ها اصلاح شد

قاتم مقام وزیر علوم در بخشنامه ای اعلام کرد: سازمان برنامه و بودجه کشور با اصلاح تاریخ اجرای افزایش حقوق و مزایای اعضای غیر هیات علمی از تاریخ یک بهمن ۹۹ به تاریخ یک اسفند ۹۸ موافقت کرد.

به گزارش یوپنا، وزارت علوم در نامه‌ای به دانشگاه‌ها خطاب به کارکنان غیر هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهش و فناوری اعلام کرد:

«همانطور که مستحضرید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با مکاتبات متعدد، تغییر تاریخ اجرای مصوبه افزایش ۵۰ درصد حقوق کارمندان را از تاریخ یک بهمن ۹۹ به یک اسفند ۹۸ پیگیری و خواستار شدند.

هم‌اکنون با توجه به دریافت مجوزهای قانونی، مقرر شد پرداخت معوقات از محل اعتبارات مانده‌های سنواتی و درآمدهای اختصاصی مؤسسات ذی‌ربط، پس از تصویب در هیئت‌های امنا، انجام شود.

بدیهی است با این مجوز قانونی، موسساتی که از اعتبارات مانده‌های سنواتی و درآمدهای اختصاصی برخوردارند، می‌توانند با انجام فرآیندهای مربوطه این اقدام را بعمل آورند.»

همچنین عبدالرضا باقری قائم مقام وزیر علوم در بخشنامه‌ای به دانشگاه‌ها از موافقت سازمان برنامه و بودجه کشور با اصلاح تاریخ اجرای افزایش حقوق و مزایای اعضای غیر هیأت علمی از تاریخ یک بهمن ۹۹ به تاریخ یک اسفند ۹۸ خبر داد./مهر