تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه دانشگاه‌های کاشان، پیام نور استان اصفهان و پیام نور کاشان منعقد شد
تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه دانشگاه‌های کاشان، پیام نور استان اصفهان و پیام نور کاشان منعقد شد

تفاهم‌نامه همکاری سه جانبه دانشگاه کاشان، دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه پیام نور کاشان با هدف گسترش تعامل‌های دانشگاهی به امضا رسید.

به گزارش یوپنا در این نشست دکتر زراعت ضمن خوش آمد گویی به دکتر جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان گزارشی از روند شکل گیری بنیاد حامیان دانشگاه کاشان ارائه نمود و با بیان اینکه بنیاد حامیان دانشگاه کاشان اولین بنیاد حامیان دانشگاهی در مجموعه وزارت علوم می باشد که پس از آن حدود هفتاد بنیاد دیگر در کل کشور تشکیل شده است؛ افزود: بنیاد حامیان دانشگاه کاشان علاوه بر خدمات زیر ساخت عمرانی و خدمات آموزشی و فرهنگی برای دانشگاه کاشان خدماتی ویژه برای دانشگاه های مناطق محروم نیز ارائه نموده است و خیرین مرتبط با این مجموعه فارغ از مسائل منطقه ای با این بنیاد همکاری دارند.

دکتر زراعت با اعلام خرسندی فعالیت های اجتماعی دانشگاه پیام نور اعلام آمادگی کرد در زمینه های مورد تقاضای دانشگاه پیام نور همکاری موثری با بنیاد حامیان این دانشگاه شکل گیرد.

در این نشست دکتر جلالی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان طی سخنانی به تشریح موقعیت علمی و پتانسیل های منطقه ای، ظرفیت علمی و پژوهشی اساتید این دانشگاه و قابلیت های دانشجویی و امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آموزش مجازی پرداخت و آمادگی دانشگاه پیام نور استان را مبنی بر همکاری متقابل در زمینه های مذکور اعلام کرد.

دکتر حمیدی رئیس دانشگاه پیام نور کاشان نیز در این نشست اظهار داشت که: دانشگاه پیام نور کاشان ظرفیت و پتانسیل بالایی برای آموزش های الکترونیکی و مجازی دارد که بنیاد حامیان می تواند این پتانسیل را گسترش دهد و عدالت آموزشی را در کشور بیشتر کند.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه پیام نور مرکز کاشان با دانشگاه دولتی کاشان توسط روسای این دانشگاه ها امضا و مبادله گردید.
لازم به ذکر است در این نشست احکام عضویت دکتر عباس زراعت در شورای تخصصی فقه و حقوق دانشگاه پیام نور استان اصفهان و عضو افتخاری شورای اقتصادی استان از سوی دکتر جلالی به رئیس دانشگاه کاشان اعطا گردید.