برگزاری مسابقات آنلاین ورزشی دانشگاه پیام نور با رویکرد مدیریت سبز / اسامی برندگان اوایل تیرماه اعلام شود
برگزاری مسابقات آنلاین ورزشی دانشگاه پیام نور با رویکرد مدیریت سبز / اسامی برندگان اوایل تیرماه اعلام شود

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور از برگزاری مسابقات آنلاین ورزشی این دانشگاه در سال ۱۴۰۰ با رویکرد مدیریت سبز خبر داد و گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا و ایجاد محدودیت در برگزاری مسابقات حضوری، مجموعه مسابقات ورزشی دانشگاه پیام نور با هدف حفظ تعامل دانشگاه و دانشجویان به صورت آنلاین برگزار شد.

به گزارش یوپنا، فرناز ترابی افزود: مسابقات اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی کشور در سال ۱۴۰۰ نیز توسط دانشگاه پیام نور و با اولویت مدیریت مفید اوقات فراغت، توسعه پایدار، تقویت آگاهی عمومی – تخصصی خانواده دانشگاهی کشور با استفاده از فناوری های نوین و امکان تکمیل فرم الکترونیک گامی در بستر فضای مجازی برگزار شد.
وی این مسابقات را گامی مهم در جهت تحقق اهداف مدیریت سبز، فرهنگ سازی و آموزش برای کاهش مصرف کاغذ دانست و افزود: از ۶۱۱۳ نفر شرکت کننده در این دوره از مسابقات که به مناسبت ماه مبارک رمضان به صورت یک رویداد ملی بین دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور برگزار شد، (۷۹ درصد) دانشجویان، (۱۷%) پرسنل اداری و ۶% اعضای هیات علمی و اساتید مدعو دانشگاه ها بودند و از این تعداد نیز ۵۴ درصد از شرکت کنندگان خانم ها و ۴۵ درصد را آقایان تشکیل دادند.
وی با عنوان اینکه از بین ۶۱۱۳ نفر شرکت کننده، ۱۱۲۷نفر به طور کامل به همه سوالات پاسخ صحیح داده بودند، اظهار داشت: ۸۹ درصد از این شرکت کنندگان از دانشگاه پیام نور و ۱۱ درصد (۶۴۵ نفر) از سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی بودند.
ترابی یادآور شد: در این دوره علاوه بر دانشگاه پیام نور ، ۷۰ دانشگاه سراسر کشور از جمله: دانشگاه تهران، صنعتی شریف، شهید بهشتی، شهید چمران، تربیت مدرس، علامه طباطبایی، بوعلی سینا، رازی کرمانشاه، فردوسی مشهد، دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)، فرهنگیان، دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه های آزاد، فنی حرفه ای و علمی کاربردی استان های مختلف شرکت داشتند.
وی بیشترین آمار شرکت کنندگان را بر اساس جمعیت دانشجویی هر استان به ترتیب متعلق به پنج استان اردبیل- چهارمحال و بختیاری- سیستان و بلوچستان- همدان و مرکزی عنوان کرد.
مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور درخصوص زمان اعلام اسامی برندگان نیز گفت: اسامي برندگان در صفحه پورتال و اینستاگرام اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور به نشانی http://sport.pnu.ac.ir و https://www.instagram.com/sportofficial_pnu اعلام خواهد شد و برای کلیه شرکت کنندگانی که پاسخگوی صحیح به تمامی سوالات باشند به رسم ارزش گذاری معنوی این مشارکت ملی تقدیر نامه صادر می شود که از ابتدای تیرماه از طریق سامانه http://certificate.sport.pnu.ac.ir/ قابل برداشت خواهد بود.