رئیس دانشگاه پیام نور: دانشگاه پیام نور میزبان نمایندگان ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری
رئیس دانشگاه پیام نور: دانشگاه پیام نور میزبان نمایندگان ۷ نامزد انتخابات ریاست جمهوری

رئیس دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری یک وظیفه ملی و سرنوشت ساز برای کشور است، گفت: دانشگاهیان پیام نور بر لزوم این مشارکت تاکید داشته و با اقداماتی گسترده در سراسر کشور، درصدد تبیین مواضع انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه مردم در صحنه انتخابات است .

به گزارش یوپنا، دکتر محمدرضا زمانی افزود: در شرایطی که کشور با هجمه های مختلفی روبه روست، وظیفه همه ایرانیان است که با اتحاد،همبستگی،بصیرت و آگاهی، ضمن مطالعه کامل دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری، فرد اصلح را برای مسند ریاست جمهوری انتخاب کنند.
وی اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با هدف افزایش مشارکت، آمادگی خود رابرای تبیین دیدگاه های کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام کرده و سعی دارد با ایجاد فضای مناسب به صورت مجازی، امکان حضور یکسان و برابر نمایندگان تمامی کاندیداها را به منظور انتقال دیدگاه ها و پاسخ به پرسش های مردم فراهم کند.
وی با عنوان اینکه از امروز،دانشگاه پیام نور به صورت مجازی میزبان نمایندگان ۷ کاندیدای ریاست جمهوری است اذعان داشت: دانشگاه پیام نور با دعوت رسمی معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی این فرصت را برای تمامی نامزدهای ریاست جمهوری فراهم کرده تا از تریبون این دانشگاه به بیان دیدگاه های خود در خصوص تبیین جایگاه حوزه علم و فناوری در دولت سیزدهم بپردازند.
دکتر زمانی در پایان با عنوان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰، بار دیگر پرچم استقلال و آزادی کشور عزیز ایران را، در راستای آرمان های انقلاب اسلامی به اهتزاز درخواهد آورد، گفت: علاقه مندان به حضور در این نشست ها می توانند از طریق کانال های ارتباطی اداره کل روابط عمومی از جزییات زمان و نحوه شرکت مطلع شوند.