دانشگاه پیام نور برای دومین سال متوالی میزبان جشنواره ملی کارآفرینی و بازارچه دانشجویی کشور شد
دانشگاه پیام نور برای دومین سال متوالی میزبان جشنواره ملی کارآفرینی و بازارچه دانشجویی کشور شد

رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان غربی خبر داد: این دانشگاه برای دومین سال پیاپی میزبان جشنواره ملی کارآفرینی و بازارچه دانشجویی شد

به گزارش یوپنا اولین جلسه کمیته های اجرایی جشنواره ملی کارآفرینی و بازارچه دانشجویی در دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه برگزار شد که کامران جباری رییس دانشگاه پیام‌نور استان در این جلسه اظهار کرد:با عنایت به برگزاری موفقیت آمیز جشنواره کارآفرینی در سطح دانشگاه های پیام نور کل کشور توسط پیام نور مرکز ارومیه در اسفند ماه سال گذشته، وزارت علوم تحقیقات و فناوری برای دومین سال متوالی میزبانی جشنواره ملی کارآفرینی و بازارچه دانشجویی را بر عهده دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی قرار داد.

وی بیان کرد : این جشنواره در ۳ بخش طرح ها و ایده ها ،کسب و کارهای دانشجویی و کانون های کارآفرینی در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

جباری عنوان کرد با عنایت به اهمیت موضوع جشنواره و گستردگی آن در سطح دانشگاهی کل کشور نیازمند همکاری دستگاها ارگان های متولی کار و کارآفرینی در آذربایجان‌غربی و اصحاب رسانه و مطبوعات به منظور اطلاع رسانی گسترده هستیم.

این استاد دانشگاه افزود:این جشنواره فرصت بسیار ارزشمند و مغتنمی برای آماده سازی بسترهای مناسب معرفی دانشجویان صاحب اثر و کارآفرین به جامعه می باشد.