استقبال وزارت علوم از ابتکارات ورزشی دانشگاه پیام نور در دوران کرونا / مدیران استانی برتر تربیت بدنی معرفی شدند
استقبال وزارت علوم از ابتکارات ورزشی دانشگاه پیام نور در دوران کرونا / مدیران استانی برتر تربیت بدنی معرفی شدند

نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه پیام نور سراسر کشور به صورت مجازی و با حضور ریاست دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش یوپنا دکتر زمانی در این نشست ضمن تمجید از عملکرد دانشگاه پیام نور در زمینه ورزشی در دوران کرونا اظهار داشت: از ابتدا یک تغییر شیف برای تربیت بدنی تعریف شد که در کنار ورزش حرفه ای، ورزش همگانی را نیز در دانشگاه گسترش دهیم و خوشبختانه در این زمینه موفق بودیم ولی شیوع پاندومی کرونا شرایط را تغییر داد.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور در دوران کرونا برای بالا بردن روحیه و نشاط در زمینه ورزشی اقدامات مناسبی انجام داد به صورتی که می تواند گفت در بین دانشگاه های کشور در شرایط کرونایی موفق تر بود و ابتکارات این حوزه با استقبال وزارت علوم مواجه شد.

رئیس دانشگاه پیام نور در پایان تصریح کرد: با ابلاغ تشکیلات ساختاری و اداری جدید انشالله در آینده پست های سازمانی مدیران تربیت بدنی استان ها ارتقا خواهد یافت.

لازم به ذکر است دراین نشست که به صورت وئدیو کنفرانس برگزارشد از ده مدیراستانی برتر تربیت بدنی دانشگاه های پیام نور سراسر کشور که اسامی آنان به شرح ذیل میباشد معرفی شدند .

آقای ماشالله جعفری استان مرکزی
آقای محسن کرمی استان فارس
سرکارخانم زهرا اکبری استان خراسان رضوی
آقای مرتضی عسگری استان کرمانشاه
سرکارخانم ریحانه واله استان خراسان جنوبی
آقای احمد ساعدی استان اردبیل

آقای سعیدداریوندنژاد استان خوزستان
آقای وحیدپوریعقوبی استان البرز

آقای محسن محترمی استان سیستان وبلوچستان

سرکارخانم نرگس شکوهی سلگی استان همدان