مسول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور همدان معارفه شد
مسول جدید دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور همدان معارفه شد

حجت الاسلام سلگی به عنوان مسول جدید نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان همدان منصوب شد.

به گزارش یوپنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌های کشور با صدور حکمی،حجت الاسلام “محمدمهدی حاجیلویی محب” را به عنوان رئیس جدید دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان منصوب کرد.

پیش از این حجت‌الاسلام «علی محمد عباسی» ریاست دفاتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاههای استان همدان را برعهده داشت.

حجت الاسلام «محمدمهدی حاجیلوئی‌محب» رییس جدید دفاتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان همدان در این آیین گفت: ما در خدمت مجموعه‌ای هستیم که مزین به نام مقام معظم رهبری است و انتظار می‌رود رفتار و اندیشه ایشان الگوی همه ما باشد.

وی ادامه داد: وظیفه ما آماده کردن زمینه تعالی روز افزون اخلاق و فضیلت‌های اخلاقی در دانشگاه‌ها و همچنین تلاش برای تحقق اندیشه‌های ناب انقلاب و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه دفتر نهاد استانی نمایندگی مقام معظم رهبری محملی برای هم افزایی، تبادل تجربه و همدلی در میان همه دفاتر و مراکز آموزش عالی خواهد بود: گفت: امیدواریم در دفتر استانی، با برنامه‌های مختلف و متناسب با بوم اجتماعی و فرهنگی استان به دستاوردهای مطلوبی برسیم.

حجت الاسلام حاجیلویی محب همزمان ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا همدان را نیز برعهده دارد.

در ادامه این آیین حجت الاسلام محمدی و سلگی نیز به ترتیب به عنوان روسای دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام‌نور استان همدان معرفی شدند.