راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق در دانشگاه پیام نور با همکاری معاونت علمی
راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق در دانشگاه پیام نور با همکاری معاونت علمی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور با اشاره به راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق، آمادگی این دانشگاه را برای همکاری با استارت‌آپ‌ها اعلام کرد.

به گزارش یوپنا به نقل از ایسنا، محمدعلی کریمی امروز در رویداد آنلاین دوشنبه‌های استارت‌آپی که در صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، حوزه ساختمان را حوزه بسیار مهم و جزو تاثیرگذارترین و پر گستره‌ترین حوزه‌ها در بعد درآمدزایی و اشتغال‌زایی در صنعت توصیف کرد.

وی ادامه داد: همه دانشگاه‌های دنیا و از جمله دانشگاه‌های ایران در تلاش هستند تا از دانشگاه نسل سوم به دانشگاه نسل چهارم حرکت کنند و دانشگاه پیام نور نیز در این راستا گام‌های خوبی برداشته است.

کریمی ادامه داد: شکل گیری و راه اندازی مرکز نوآوری صنایع خلاق توسط دانشگاه پیام نور از جمله اتفاقات خوبی بوده که در زمینه حمایت از نوآوری صورت گرفته است و در حال حاضر تیم‌ها در حال استقرار در این مرکز هستند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور رویکرد این مرکز را توجه، حمایت و اعطای تسهیلات به حوزه نوآوری و خلاقیت دانست که بر اساس توافقات انجام شده با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.

وی افزود: دانشگاه پیام نور در زمینه فعالیت‌های حمایتی و مشارکتی آمادگی همکاری با استارت‌آپ‌های مرتبط با حوزه صنایع خلاق را دارد.

معاون پژوهش وفناوری دانشگاه پیام نور گفت: استارت‌آپ‌ها موضوعی است که در همه کشورها مورد توجه است و با نگاه به کشورهای همجوار می‌توان مشاهده کرد که بسترهای خوبی برای جذب استارت‌آپ‌ها و صاحبان ایده در نظر گرفته‌اند و ما نیز باید تلاش کنیم در این بازار سهم خود را حفظ کرده و افزایش دهیم و قطعا با کمک‌هایی که از سوی دستگاه‌های مختلف صورت می‌گیرد، این اتفاق خواهد افتاد.