تقدیر معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از عملکرد تحسین برانگیز رییس و همکاران مرکز پاکدشت در برگزاری کارگاه های سبک زندگی معصومین (ع)
تقدیر معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از عملکرد تحسین برانگیز رییس و همکاران مرکز پاکدشت در برگزاری کارگاه های سبک زندگی معصومین (ع)

معاون فرهنگی دانشگاه پیام نور از عملکرد تحسین برانگیز رییس و همکاران مرکز پاکدشت در برگزاری کارگاه های سبک زندگی معصومین (ع) تقدیر کرد.

به گزارش یوپنا دکتر محمدهادی امین ناجی معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور با اهدای لوح تقدیر به رییس مرکز پاکدشت از درایت تحسین برانگیز دکتر مجتبی سلطانی احمدی و همکارانش در برگزاری ‌فعایت‌های فرهنگی به ویژه برگزاری سلسله کارگاه‌های “سبک زندگی معصومین(ع)” که با اقبال بسیار خوب جامعه دانشگاهی مواجه شد تشکر و قدردانی کرد.

متن لوح تقدیر به شرح زیر است:

باسمه تعالی

برادر ارجمند جناب دکتر مجتبی سلطانی احمدی
رییس محترم دانشگاه پیام نور مرکز پاکدشت

سلام علیکم؛
احتراما به استحضار می رساند درایت تحسین برانگیز شما در برگزاری سلسله نشستها و کارگاه‌ های “سبک زندگی معصومین (ع)” در مرکز پاکدشت به صورت وبینار با محتوا و سبکی جدید و نوین با اقبال بسیار خوب جامعه دانشگاهی، استادان، کارکنان و دانشجویان در سطح کشور قرار گرفته است. بی تردید این زحمات شایسته شما و همکارانتان در آن مرکز، مورد عنایت معصومین(ع) و به ویژه حضرت ولی عصر (عج) قرار خواهد گرفت. با این اوصاف از طرف خودم و مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی این موفقیت و گام درخور تحسین فرهنگی را خدمت تان تبریک عرض می کنم و از خداوند توفیق بیشتر در خدمت به فرهنگ اسلامی و کشور سربلند ایران را مسئلت دارد.

و من الله التوفیق

محمدهادی امین ناجی

معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور