تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و سازمان فنی و حرفه ای
تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و سازمان فنی و حرفه ای

نشست اولیه تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب و سازمان فنی و حرفه ای کشور برگزار شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی مرکز تهران جنوب دکتر اورکی رئیس مرکز در این نشست اظهار داشت: ظرفیت و پتانسیل دانشگاه پیام نور به خاطر سیستم آموزشی ترکیبی ویژه می باشد به صورتی که بسیاری از دانشگاه های جهان به سمت این سیستم ترکیبی و خروج از سیستم سنتی حرکت کردند.

رئیس مرکز تهران جنوب ادامه داد: با توجه به تغییرات سریع اقتصادی و اجتماعی در سراسر جهان دانشگاه ها باید به سمت رسالت های اجتماعی مانند اشتغالزایی برای فارغ التحصیلان هدایت شوند.

وی ضمن تاکید بر ضرورت اشتغال برای جوانان گفت: دانشگاه پیام نور این ظرفیت را دارد که با برگزاری دوره های مهارت افزایی زمینه را برای اشتغال بیشتر فراهم کند.

رئیس مرکز تهران جنوب همچنین گفت: علاوه بر اشتغال زایی این دوره ها می توانند برای درآمدزایی غیرشهریه ای دانشگاه مفید باشند.

دکتر اورکی در پایان از آمادگی مرکز برای همکاری بیشتر با سازمان فنی و حرفه ای خبر داد.

در این نشست همچنین دکتر اشرفی دبیرکل کانون انجمن صنفی آموزش های آزاد فنی و‌حرفه ای ضمن تاکید بر ویژگی های خاص دانشگاه پیام نور گفت: در سازمان فنی و حرفه ای برنامه های ویژه ای برای اشتغالزایی طرح شده که یکی از مهمترین آنها همکاری و تفاهم با دانشگاه پیام نور بوده است.

وی ادامه داد؛ سازمان درصدد است تا با برگزاری دوره های کوتاه مدت مشترک با دانشگاه مهارت های اشتغال را بالا ببرد.

لازم به ذکر است که این تفاهم نامه پیرو تفاهم نامه سال های قبل دانشگاه پیام نور با سازمان فنی و حرفه ای کشور منعقد می گردد.