همکاری دانشگاه پیام نور تهران جنوب با شهرداری تهران
همکاری دانشگاه پیام نور تهران جنوب با شهرداری تهران

نشست مشترک بین رئیس دانشگاه پیام نور تهران جنوب با مهندس یلوه شهردار ناحیه یک منطقه شش تهران در مرکز تهران جنوب برگزار شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی مرکز تهران جنوب، دکتر اورکی ضمن تاکید به ظرفیت ها و پتانسیل های دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور می باشد که می تواند به سازمان شهرداری در زمینه های شناخت مسائل زیست محیطی، آموزش های آزاد و مجازی، برنامه ریزی شهری کمک شایانی کند.

رئیس مرکز ادامه داد: شهرداری به عنوان یک سازمان نیمه دولتی می تواند همکاری و تعامل خود را با دانشگاه پیام نور برای تربیت نیروی متخصص و متعهد بیشتر کند.

وی همچنین ادامه داد: برخی رشته های مرکز تهران جنوب در مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی مانند جغرافیا و محیط زیست می تواند همکاری دانشگاه و شهرداری را بیشتر کند.

در این نشست مهندس یلوه شهردار ناحیه یک منطقه شش تهران گفت: نگاه شهرداری به سازمان ها و ارگان هایی مانند دانشگاه و بیمارستان بسیار ویژه می باشد زیرا که دانشگاه ها نقش اصلی را در تربیت متخصصین برای مدیریت جامعه بر عهده دارند.

وی ادامه داد: مشکلات و مسائل ساختمانی دانشگاه ها را معمولا با مساعدت بیشتری در نظر می گیریم زیرا که کاربرد چنین محیط هایی آموزشی می باشد.

لازم به ذکر است که وی در پایان از همکاری شهرداری با مرکز تهران جنوب برای تعامل بیشتر خبر داد.