پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت ۵ آذر روز بسیج
پیام رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت ۵ آذر روز بسیج

دکتر ابراهیم تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور در پیامی هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش یوپنا رئیس دانشگاه پیام نور به مناسبت روز تشکیل بسیج مستضعفان پیامی صادر کرد‌ .

در متن پیام رئیس دانشگاه پیام نور آمده است:
بسیج یادآور تشکیل مردمی ترین نهاد ارزشی از سوی معمار کبیر انقلاب (ره) و فرصت مناسبی برای پاسداشت رشادت های بی بدیل حماسه سازانی ست که در سرنوشت ساز ترین صحنه های تاریخ انقلاب اسلامی، نقشی ویژه ایفا کردند.
بسیج ضامن دوام، بقا و سلامت جامعه است. نقشِ بی بدیلِ اقتدار و همت بسیجیان عزیز در طول هشت سال جنگ تحمیلی که سرافرازانه از میهن اسلامی در برابر متجاوزان دفاع کرده و با تداوم این مسیر ، انقلاب را از گزند بدخواهان در امان نگه داشته اند بر کسی پوشیده نیست .
امروز نیز اساتید، کارکنان و دانشجویان بسیجی در برهه ای که کشور با هجمه های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی روبه روست، نقش بسیار موثری در آگاه سازی مردم، حفظ ارزش ها و آرمان های شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین ترویج آن در عرصه های ملی و بین المللی دارند.
بسیجیان فرهیخته دانشگاهی در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی، همواره ضمن کسب موفقیت های علمیِ ملی و بین المللی، بهترین الگو برای حفظ ارزش ها و آرمانهای این انقلاب بوده اند و امید که در جهت اعتلای بیشتر ایران اسلامی گام های موثری بردارند.
اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاهیان پیام نور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بسیجیان هشت سال دفاع مقدس با تاکید بر حفظ آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و میراث ماندگار امام (ره) تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، پنجم آذر روز تشکیل بسیج را تبریک عرض نموده و از خداوند منان، سربلندی همه خدمتگزاران صدیق نظام را که در راه ترویج فرهنگ و تفکر بسیجی اهتمام می ورزند، آرزومندم.