رییس دانشگاه پیام نور در دیدار با کارکنان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی : دانشگاه پیام نور عدالت آموزشی را محقق ساخته است
رییس دانشگاه پیام نور در دیدار با کارکنان دانشگاه پیام نور خراسان رضوی : دانشگاه پیام نور عدالت آموزشی را محقق ساخته است

رئیس دانشگاه پیام نور به همراه هیات رئیسه دانشگاه از دانشگاه پیام نور استان خراسان رضوی بازدید کرد.

به گزارش یوپنا دکتر تقی زاده رئیس دانشگاه پیام نور کشور در جلسه “نشست صمیمی ریاست عالی دانشگاه و هیئت رئیسه با کارکنان اداری خراسان رضوی” : جلسات نهادهای ۳۱ گانه دانشگاه با ترکیب هئیت رئیسه تشکیل می شود.

وی ادامه داد: نخستین سفر استانی به شهر مشهد و استان خراسان رضوی که پایتخت معنوی کشور است آغاز شد تا از نزدیک در جریان موضوعات قرار بگیریم.

وی با اشاره به اینکه مجموع دانشجویان دانشگاه پیام نور کشور امروز ۳۹۶ هزار دانشجو در مقاطع سه گانه کارشناسی، ارشد و دکتری داریم بیان کرد:به ازای هر ۲۰۰ دانشجو یک نفر عضو هیئت علمی و به ازای هر ۱۰۰ دانشجو یک کارمند جذب شده است.
دکتر تقی زاده افزود: با توجه به پتانسیل های دانشگاه باید درآمدهای اختصاصی را افزایش دهیم.
وی گفت: دانشگاه پیام نور به سمت دانشگاه نسل سوم و مهارت آفرین حرکت میکند، هم اکنون ۶۲ درصد اعضای هیئت علمی در علوم انسانی، ۲۱ درصد علوم پایه و ۱۷ درصد در بخش فنی و مهندسی فعالیت می کنند.
وی بیان کرد: هم اکنون حدود سه هزار و ۷۹۳ عضو هیئت علمی، ۹ هزار و ۷۰۰ مجموع کارکنان اداری اشتغال دارند و ۳۶۹ واحد مرکزی و دانشگاهی در دانشگاه پیام نور سطح کشور وجود دارند.
وی تصریح کرد: استقبال خوب از دانشگاه پیام نور منجر به افزایش ظرفیت در دانشگاه شده است، در سال جدید تحصیلی ۱۵۸ هزار ورودی جدید داشته ایم و شاهد رشد افزایش ظرفیت در مقاطع سه گانه بوده ایم.
وی با تاکید بر تفاهم نامه با ارگان ها و دستگاه های دیگر خاطر نشان کرد: تفاهم نامه های متعددی با معاونت عمرانی وزیر کشور، شرکت های دانش بنیان و دانشگاه آزاد در دستور کار قرار دارد.
وی یادآور شد: دانشگاه پیام نور با انتقال آموزش در تمام نقاط کشور عدالت آموزشی را محقق ساخته است.