مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سازمان مرکزی برگزار شد
مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سازمان مرکزی برگزار شد

مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور برگزار شد.

به گزارش یوپنا، سردار محسن عباسی رئیس دانشکده مدیریت جهادی دانشگاه امام حسین با اشاره به ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار سلیمانی فردی خاص، بیدارکننده و انقلابی بود.

وی با اشاره به نقش آفرینی های سردار سلیمانی در جبهه مقاومت و پیروزی رزمندگان اسلام در سوریه افزود: نقش راهبردی و فرماندهی حاج قاسم سلیمانی در پاکسازی تروریست های داعش در منطقه بسیار مهم، هدفمند و خطیر است.

سردار محسن عباسی ، حضور حاج قاسم سلیمانی را در جبهه های نظامی افتخار آمیز دانست و گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی ضمن اطاعت از ولایت فقیه، در صحنه سوریه موثرترین انسان به شمار می رفت که قدرت های بزرگ نظامی منطقه را مدیریت می کرد.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی موفق شد توانمندی زیادی برای ملت‌های منطقه و جبهه مقاومت اسلامی در مناطق مختلف مانند یمن، سوریه، عراق و مکان‌های دیگر ایجاد کند به طوری که بتوانند در مقابل دشمنان از خود به خوبی دفاع کرده و در مقابل تهدیداتی که متوجه آنهاست، قدرت بازدارندگی ایجاد کنند.

وی فقدان حاج قاسم را خسارتی جبران ناپذیر توصیف کرد و اظهار داشت: سردار سلیمانی در زمان حیاتشان با کمک نیروهای مردمی و نیروهای مسلح، ضمن از بین بردن تروریسم در منطقه ، مناطق اشغال شده به دست تروریست‌ها را پاکسازی کرد.