ضرورت توجه به مسئولیت و امانت داری
ضرورت توجه به مسئولیت و امانت داری

آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اردبیل با حضور معاون پارلمانی دانشگاه و مسولین برگزار شد.

به گزارش یوپنا دکتر جمال زاده معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی استانهای دانشگاه پیام‌نور در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اردبیل اظهار داشت: در دین ما توصیه شده از پست و مقام بر حذر باشید و دوری کنید زیرا پاسخگویی نسبت به آن خیلی سخت و دشوار است.

وی ادامه داد: نکته دیگری که باید توجه داشت اینکه در دین ما به مسئولیت چگونه نگاه می شود! مسئولیت، امانت داری است و امر بسیار سختی است و الزامات و شاخص هایی دارد.

دکتر خوش طینت سرپرست جدید دانشگاه پیام نور استان اردبیل در این نشست اظهار داشت: به نوبه خودم از زحمات دو ساله دکتر فدائی تشکر می کنم و امروز شاهد رشد و شکوفایی دانشگاه هستیم و دانشگاه توانست در شرایط بسیار سختی کرونا آموزش مجازی را در دانشگاه راه اندازی نماید.

وی افزود: باید با تغییر تفکرات و تغییر شیوه کاری، سطح خوبی را برای دانشگاه ایجاد کنیم و با گسترش همکاری ها با صنعت و جامعه بتوانیم دانشگاهی نیاز محور، مسئله محور، خلاق و کارآفرین، پیشرو و توسعه یافته داشته باشیم.

در این جلسه دکتر فدائیان رئیس سابق دانشگاه پیام نور استان اردبیل  گزارشی از عملکرد دوساله اخیر دانشگاه ارائه کرد و همچنین حاج آقا علی نسب مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان اردبیل به ایراد سخنرانی پرداختند.

در پایان جلسه از دکتر فدائیان با اهدای هدایائی تجلیل به عمل آمد.