کشور و دانشگاه نیاز به مدیرانی کارآمد، خلاق و تحول آفرین دارد
کشور و دانشگاه نیاز به مدیرانی کارآمد، خلاق و تحول آفرین دارد

معاون حقوقی و امور مجلس دانشگاه پیام نور گفت: در شرایط فعلی بیش از هر زمان دیگری کشور نیاز به مدیرانی کارآمد، خلاق ، و تحول آفرین دارد.

به گزارش یوپنا، محمد جمال زاده روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور استان بوشهر افزود: در شرایط فعلی کشور و به خصوص در دانشگاه ها نیاز به مدیرانی کارآمد، خلاق و تحول آفرین می باشد.

معاون حقوقی دانشگاه پیام نور ادامه داد: مدیری که نتواند از دل تهدیدها فرصت طلایی بسازد، هیچ‌گاه قابلیت خلاقیت و تحول ندارد.

سرپرست دانشگاه پیام نور بوشهر با گرامیداشت ۱۹ دی ماه سالروز عملیات کربلای ۵ و یاد و خاطره شهدای این عملیات گفت: پیام نور بزرگترین دانشگاه مردمی در کشور و به نوعی دانشگاه فقرا است چراکه در این مراکز راه تحصیل برای همه قشرها و سنین باز است.

محمد چمکوری افزود: این دانشگاه در دنیا جایگاه دارد و هر چیز و حرفی باید مستند باشد که دانشگاه پیام نور نیز در ایران و حتی خارج از ایران ریشه دارد.

وی ادامه داد: رئیس سابق دانشگاه درخت دوستی و مودت را بخوبی در دل‌ها کاشتند و همواره در نشست‌های و برنامه‎‌های مختلف دانشگاه حضوری فعال داشتند.

چمکوری ادامه داد: پست‎‌ها امانت است که باید در دوران مربوط به آن امانت‌داری وجود داشته باشد و در این مسیر عهد می‎‌بندم که از عدالت و انصاف خارج نشوم.

وی عنوان کرد: در مسیر ارتقای علمی دانشگاه نیاز به کمک همگان و از همه نخبگان و اندیشمندان در این مسیر انتظار دارم، پیشگام شوند.

چمکوری گفت: در این راستا تاسیس یک مجله علمی پژوهشی الکترونیک به زبان‌های فارسی و عربی، رسیدگی به وضعیت زیرساخت و ظاهر دانشگاه و برگزاری سمینارها و کنفرانس ملی علمی در اولویت قرار دارد.

وی اظهار کرد: دانشگاه باید به دل جامعه رفته و تاثیرگذاری لازم را داشته باشد که در این زمینه با هدف ارتقای فرهنگی در استان بوشهر ویژه برنامه‌های متنوعی اجرایی خواهد شد.

چمکوری ادامه داد: در این مسیر باید برای قشر کودک جامعه نیز برنامه داشت که یکی از این برنامه‌ها آموزش علم حقوق و فقه برای کودکان است چراکه علم حقوق جدا از علم فقه نیست.