حوزه معاونت فرهنگی باید در مسائل مذهبی و اعتقادی چابک و پیشرو باشد
حوزه معاونت فرهنگی باید در مسائل مذهبی و اعتقادی چابک و پیشرو باشد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه تغییر در مدیریت ها به منزله ضعف مدیر نیست، گفت: هر گونه تغییر در سیستم موجب چابکی و امکان بهره مندی از نگاه جدید مدیریتی برای اداره امور خواهد شد.

به گزارش یوپنا، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در مراسم تکریم و معارفه افزود: انتظار می رود که مدیران و کارمندان حوزه معاونت فرهنگی با نگاه مثبت ، چابکی انقلابی و در طراز آرمان های انقلاب اسلامی برای ارتقای بیشتر دانشگاه اهتمام ورزند.

وی با عنوان اینکه حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور باید درمسائل مذهبی و اعتقادی چابک و پیشرو باشد، اظهار داشت: حضور موثر مدیران و کارمندان حوزه معاونت فرهنگی در برنامه های اعتقادی، مذهبی و دینی و همچنین ارتقای اطلاعات دینی و مذهبی آنها می تواند الگویی برای دیگر بخش های دانشگاه و حتی جامعه باشد.

سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور:
ارتقای فرهنگی دانشگاه مهم ترین هدف مدیران جدید باشد / تغییر نشانی از پویایی حیات و ادامه زندگی هر سازمان است

دکتر حیدر جهان بخش با عنوان اینکه هرگونه تغییری بیانگر پویایی حیات و ادامه زندگی هر سازمان و همچنین استمرار فعالیت های آن است، گفت: تغییرها فرصت هایی را به وجود می آورند که می توانیم با استقبال از آنها شرایط بی بدیلی را برای دانشگاه فراهم آوریم .
سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه با عنوان اینکه مدیران قبلی سرمایه های ارزشمندی هستند که به هیچ عنوان فراموش نمی شوند، از زحمات مدیران پیشین قدردانی کرد و افزود: دانشگاه پیام نور که زاییده تفکرات ارزشمند انقلاب اسلامی است با بهره مندی از مدیران توانمند، خلاق، ایثارگر می تواند منشاء خدمات خیر و ارزنده ای برای کل کشور باشد.
وی حوزه اداره کل امور دانشجویی را بسیار مهم و حساس خواند واظهار داشت: با کمک مدیران پیشین سهم وام دانشجویی دانشگاه پیام نور رشد چشمگیری داشته که بسیار شایسته تقدیر است و مدیرکل جدید این حوزه باید با حفظ این موقعیت در جهت ارتقای بیشتر گام بردارد.
وی از سرپرست جدید اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر و همچنین سرپرست گروه برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی نیز خواست با استمرار فعالیت های ارزنده مدیران پیشین، در جهت ارتقای بیشتر و متناسب با شرایط اقتصادی،فرهنگی، سیاسی و اجتماعی کشور برنامه ریزی کرده و گام بردارند.
گفتنی است در این مراسم، احکام انتصاب ناصر صادقیان به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر، ولی الله مهدوی فر به عنوان سرپرست گروه برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و دکتر عباسی آقاملکی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی توسط دکتر علم الهدی تقدیم شد.