نقش مهم هم افزایی و ایده های اجرایی در پیشبرد اهداف و ارتقای دانشگاه
نقش مهم هم افزایی و ایده های اجرایی در پیشبرد اهداف و ارتقای دانشگاه

طی احکامی از سوی دکتر ابراهیم تقی زاده، ناصر صادقیان به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر، ولی الله مهدوی فر به عنوان سرپرست گروه برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی و دکتر حامد عباسی آقاملکی به عنوان سرپرست اداره کل امور دانشجویی منصوب شدند.

به گزارش یوپنا دکتر علم الهدی مشاور سرپرست دانشگاه پیام نور در مراسم تکریم و معارفه ضمن قدردانی از زحمات مدیران پیشین، از مدیران جدید برای پذیرش این مسئولیت تشکر کرد و گفت: همراهی و درک مدیران و مجموعه همکاران دانشگاه پیام نور در سطح استانها و سازمان مرکزی بسیار ارزنده و کم نظیر است.

وی با اشاره به همکاری سازنده مدیران افزود: هم افزایی و ایده های اجرایی همگان در پیشبرد اهداف و ارتقای دانشگاه بسیار موثر و با اهمیت است.

دکتر علم الهدی ضمن ارج نهادن به فعالیتهای ارزنده مدیران پیشین در حوزه معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی گفت: دکتر زارع مدیرکل پیشین امور دانشجویی، چهره برجسته علمی و پژوهشگر برتر دانشگاه از استوانه های اصی دانشگاه هستند که همواره یار و پشتیبان دانشگاه و نیروهای حزب اللهی و مذهبی هستند.

وی با عنوان اینکه دکتر یزدانی به عنوان مدیرکل امور دانشجویان و کارکنان شاهد و ایثارگر نیز منشاء خدمات ارزنده ای در این حوزه بوده اند، افزود: مقام شامخ فرهنگی دکتر یزدانی در دانشگاه پیام نور محفوظ و مجموعه خدمات وی قابل تقدیر است.

دکتر علم الهدی همچنین اظهار داشت: دکتر عبادی نیز خدمات ارزنده دیگری را در طول دوره مسئولیت خود به عنوان مدیرگروه برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی به دانشگاه تقدیم کرده که شایسته تقدیر است .

مشاور سرپرست دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه ذره ای از ارادات ما به مدیران پیشین کاسته نخواهد شد، ابراز امیدواری کرد: مدیران جدید با بهره مندی از تجربیات مدیران پیشین ، مسئولیت ادامه راه را برعهده گیرند و در رفع کاستی های موجود اهتمام ورزند.