پنجمین همایش ملی آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور فردا برگزار می شود
پنجمین همایش ملی آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور فردا برگزار می شود

پنجمین همایش ملی آموزش محیط زیست دانشگاه پیام نور فردا ۶ بهمن ماه به صورت آنلاین و از طریق لینک www.eeconf.ir برگزار می شود.

به گزارش یوپنا، دکتر سید محمد شبیری دبیر همایش با اعلام این خبر افزود: دانشگاه پیام نور برای پنجمین سال متوالی این همایش را با هدف اشاعه آموزش الکترونیکی و در راستاي انجام رسالت دانشگاه پيام نور در تبدیل‌شدن به قطب آموزش‌هاي الكترونيكي و تركيبي بر اساس برنامه ششم توسعه، دستیابی به شاخص‌های مدیریت سبز دانشگاهی، کاهش هزینه‌ها و البته رعایت پروتکل‌های مربوط به پاندمی کرونا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های الکترونیک خود برگزار می کند و همچون گذشته در توسعه فرهنگ محيط‌زيستي اهتمام می‌ورزد.

وی محورهای اصلی همایش را شامل ؛ آموزش محیط زیست و مدیریت آب و پساب،آموزش محیط زیست و مخاطرات محیط زیستی، آموزش محیط زیست و مدیریت مصرف پایدار،آموزش محیط زیست و فلسفه تعلیم و تربیت،آموزش محیط زیست و روانشناسی محیطی، آموزش محیط زیست و فناوری‌های نوین، آموزش محیط زیست و پاندمی کووید ۱۹،آموزش محیط زیست و مدیریت پسماند،آموزش محیط زیست و جامعه شناسی،آموزش محیط زیست و پیشرفت پایدار،آموزش محیط زیست و مدیریت سبز،آموزش محیط زیست و حقوق عامه وآموزش محیط زیست و ادیان عنوان کرد.

دکتر شبیری با اشاره به مقالات ارسالی گفت: ۷۵ مقاله به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۱۷ مقاله به صورت سخنرانی و ۲۵ مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

وی افزود: این همایش دارای ۳ پنل ارائه مقالات و ۹ نشست علمی با موضوعات؛ دین و محیط زیست، آموزش محیط زیست و حقوق شهروندی، آموزش محیط زیست و بازتاب زبانی – اجتماعی خودمداری انسان در قبال جانوران، آموزش محیط زیست و روان شناسی محیط زیست، آموزش محیط زیست و مدیریت یکپارچه منابع آب ایران، آموزش محیط زیست و آموزش و پرورش تطبیقی، آموزش محیط زیست و زبان شناسی و .. است.