افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرستان نی ریز در دانشگاه پیام نور
افتتاح مرکز نوآوری و فناوری شهرستان نی ریز در دانشگاه پیام نور

مرکز نوآوری و فناوری شهرستان نی ریز در دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

به گزارش یوپنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه پیام نور نی ریز، همزمان با ششمین روز از ایام  مبارک دهه فجر،  مرکز نوآوری و فناوری شهرستان نی ریز با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید جواد فقیه امام جمعه موقت، مهندس هدایت فرماندار و جمعی از مسئولین و دانشگاهیان در محل ساختمان اداری دانشگاه پیام نور افتتاح شد.

در این مراسم شهباز صداقت، رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نی ریز از پیگیری‌های دوساله در خصوص ایجاد و راه‌اندازی مرکز نوآوری شهرستان سخن گفت و اظهار امیدواری کرد که این مرکز حلقه مفقوده ارتباط بین علم و صنعت در شهرستان نی ریز باشد و با توجه به وجود پتانسیل‌های بسیار خوب شهرستان نی ریز در حوزه های صنعتی و کشاورزی در آینده خبرهای خوبی از این مرکز شنیده و موفقیتهای مهمی کسب گردد.

رئیس دانشگاه پیام نور شهرستان نی ریز خاطر نشان کرد: مخاطبین اصلی مرکز نوآوری افراد نخبه، مخترعین، مبتکرین، دانشگاهیان ، گروه های نوآور و شرکت های فناور می باشند که دارای طرح یا ایده نوآورانه باشند.

وی افزود تمامی این افراد می‌توانند با مراجعه به مرکز ایده‌‏های اولیه خود را مطرح کنند این ایده‌‏ها مورد داوری و بررسی اولیه قرار می‌‏گیرد و پس از تأیید داوران در پارک علم و فناوری وارد مرحله پذیرش و انعقاد قرارداد خواهد شد و در مرحله پذیرش با صاحبان ایده بر روی میزان حمایت تصمیم گیری خواهد شد.