هفتمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان برگزار می شود
هفتمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان برگزار می شود

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور گفت: هفتمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاهیان و موسسات آموزش عالی سراسر کشور (زمستان۱۴۰۰ ) به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

به گزارش یوپنا، دکتر فرناز ترابی ضمن دعوت از دانشجویان، کارکنان، اساتید هیات علمی دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور برای شرکت در این مسابقات گفت: هفتمین دوره نیز مانند دوره ششم با رویکرد مدیریت سبز و بدون استفاده از کاغذ طراحی شده و نتایج این دوره ۱۵ اسفند ماه (روز درختکاری ) اعلام خواهد شد.
وی مهلت شرکت در این مسابقه را تا ۱۰ اسفندماه سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: شرکت در این مسابقات برای عموم خانواده بزرگ دانشگاهی (سایر دانشگاهها وموسسات آموزش عالی کشور) آزاد است و برای کلیه شرکت کنندگانی که پاسخگوی صحیح به تمامی سوالات این مسابقه باشند تقدیر نامه از طرف اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور صادر خواهد شد.
علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند ازطریق لینک های زیر وارد شوند و جهت کسب اطلاع از نتایج مسابقات به آدرس پرتال اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور مراجعه کنند.
۱- از طریق تلفن همراه با لینک : https://b2n.ir/7pnu
۲- از طریق سیستم های کامپیوتری:
https://docs.google.com/forms/d/1NKsZdZflEXuukH4WebVpgCFkxdWzMroVKiHcYcNiE_Q/edit
آدرس پورتال اداره کل تربیت بدنی:
http://sport.pnu.ac.ir