سامانه بودجه ریزی عملیاتی و پیشخوان آماری دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود / تعریف نظام تصمیم گیری علمی و آموزش کارکنان
سامانه بودجه ریزی عملیاتی و پیشخوان آماری دانشگاه پیام نور راه اندازی می شود / تعریف نظام تصمیم گیری علمی و آموزش کارکنان

مدیرکل دفتر برنامه ، بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه پیام نور با اشاره به اهداف کلان این دفتر در سال ۱۴۰۱ گفت: سامانه بودجه ریزی عملیاتی دانشگاه با هدف شفاف سازی عملیات راه اندازی می شود.

به گزارش یوپنا، دکتر میثم جعفری اسکندری با اشاره به ۵ برنامه و هدف گذاری مهم این دفتر افزود: دانشگاه پیام نور باید به عنوان یک دانشگاه برنامه محور و مبتنی بر یک برنامه راهبردی معرفی شود و در این راستا دفتر برنامه، بودجه ، تشکیلات و تحول اداری این دانشگاه به دنبال بازنگری برنامه راهبردی و جهت دهی به برنامه ها در راستای برنامه هفتم توسعه است.

وی کسب درآمدهای پایدار با هدف خوداتکایی مالی را یکی دیگر از اهداف مهم عنوان کرد و اظهار داشت: این دفتر قصد دارد طی سال ۱۴۰۱ با برنامه ریزی هدفمند در حوزه های آموزش های آزاد، نوآوری ها و شتاب دهنده ها و مراکز بین الملل، بسترهای درآمدزایی و استقلال مالی را فراهم کند.

دکتر جعفری اسکندری بر لزوم چابک سازی دانشگاه پیام نور تاکید کرد و اظهار داشت: تعریف و تبیین نظام تصمیم گیری و تصمیم سازی علمی و همچنین نظام آموزش و توانمندسازی کارکنان با هدف چابک سازی و مقررات زدایی یکی دیگر از اهداف کلان این دفتر است.

مدیرکل دفتر برنامه، بودجه، تشکیلات و تحول اداری همچنین از اقدام این دفتر برای راه اندازی پیشخوان آماری خبر داد و اظهار داشت:با راه اندازی این پیشخوان، آمار واطلاعات با دقت و سهولت بیشتری پیاده سازی و اجرا می شود.