حل مسائل ساختمان ها و املاک مراکز و واحدها از اولویت های کاری است
حل مسائل ساختمان ها و املاک مراکز و واحدها از اولویت های کاری است

دکتر میثم جعفری اسکندری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان مرکزی و ریاست دانشگاه پیام نور استان تهران از دانشگاه پیام نور تهران جنوب بازدید کردند.

به گزارش یوپنا، دکتر وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در این بازدید به برخی از مسائل مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اینکه استان تهران بیشترین دانشجو را در کشور دارد لذا انتظار است که مسائل عمرانی و زیربنایی آن و همچنین سند و املاک ساختمان های مراکز و واحدهاهی آن پیگیری شود و هزینه های مربوط به آن در بودجه دانشگاه لحاظ گردد.

وی ادامه داد: ساختمان های اداری و آموزشی مرکز تهران جنوب در زمینه های مختلف دارای مسائلی می باشد که توجه به آن بیش از پیش مورد تاکید شده است خصوصاً مساله تامین شرایط ایمنی و تامین حداقل شرایط آسایش داخل ساختمان در اولویت است.

دکتر افشین مهر تصریح کرد: علاوه بر این از اولویت های دیگری که به نظر می رسد باید در دستور کار جدی قرار گیرد تامین زیرساخت های it مراکز و واحدهای استان می باشد.

دکتر جعفری اسکندری مدیرکل دفتر برنامه و بودجه دانشگاه پیام نور نیز در این نشست اظهار داشت: استان تهران املاک و ساختمان هایی دارد که نیازمند حل مشکلات آنها در زمینه سند، نوسازی برق و سیستم های گرمایشی و سرمایشی می باشد و ما با جدیت کامل در جهت رفع این مشکلات کمک خواهیم کرد.
لازم به ذکر است این نشست در دانشگاه پیام نور مرکز تهران جنوب برگزار شد و مدیران سازمان از نزدیک مسائل و مشکلات ساختمان های مرکز تهران جنوب را مورد بررسی قرار دادند. در این نشست دکتر محمدرضا خانی معاون اجرائی استان، آقای دکتر اورکی رئیس مرکز تهران جنوب، آقای دکتر ادبیان معاون اجرایی مرکز تهران جنوب و آريالای قدیری معاون مدیرکل دفتر برنامه و بودجه سازمان حضور داشتند.