گسترش دانشگاه پیام نور در منطقه غرب آسیا امری ضروری است
گسترش دانشگاه پیام نور در منطقه غرب آسیا امری ضروری است

دکتر محمد سلیمانی با اشاره به ملی بودن دانشگاه پیام نورگفت: این ویژگی یک ویژگی خاص و مختص دانشگاه پیام نور در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور است. آموزش از راه دور این دانشگاه سبب شده است که آموزش عالی در اقصی نقاط کشور خصوصاً مناطق محروم گسترده شود و افراد کم برخوردار نیز از آموزش بهره مند شوند.

به گزارش یوپنا، قائم مقام وزیر و رئیس مرکز هیات های امنا و هیات های ممیزه وزارت علوم در دیدار سرپرست و هیات رئیسه دانشگاه پیام نور با تاکید بر آرمان های نظام مقدس و مردمی جمهوری اسلامی گفت: دانشگاه پیام نور نیز با توجه به تعداد دانشجویانی که دارد به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی این نظام محسوب می‌شود و با گسترش آموزش عالی در اقصی نقاط کشور به عنوان دانشگاهی مردمی توانسته است زمینه تحصیل را برای بسیاری از افراد علاقه مند فراهم کند.
دکتر سلیمانی با اشاره به موقعیت مطلوب ایران از لحاظ جغرافیایی و منطقه غرب آسیا که منطقه‌ای مهم و اساسی در طول تاریخ، محسوب می شود، تصریح کرد: دانشگاه پیام نور نیز با گسترش آموزش بین المللی در منطقه غرب آسیا می تواند گامی موثر در ارتقای سطح علمی مردم این منطقه بردارد.
وی با اشاره به اینکه گسترش مراکز بین الملل امری ضروری برای دانشگاه بزرگ پیام نور است، گفت : از آنجا که آموزش نیاز به زیرساخت و ابزار دارد مسئولان این دانشگاه باید فکر و برنامه‌ریزی های نو داشته و با پیاده سازی درست آنها در جهت گسترش مراکز بین الملل گام بردارند.