سرپرست اداره کل فرهنگی ،اجتماعی دانشگاه پیام نور دراختتامیه جشنواره کشوری قرآن وعترت گفت : جمعیت جوانان مومن انقلابی در دانشگاه ها باید فعال شوند
سرپرست اداره کل فرهنگی ،اجتماعی دانشگاه پیام نور دراختتامیه جشنواره کشوری قرآن وعترت گفت : جمعیت جوانان مومن انقلابی در دانشگاه ها باید فعال شوند

جمعیت جوانان مومن انقلابی در دانشگاه ها باید فعال شوند و سایر جوانان و قشر خاکستری را هنرمندانه و جذاب به سمت جشنواره قرآن و عترت بیاورند.

به گزارش یوپنا ،دکتر محمدی سرپرست اداره کل فرهنگی ،اجتماعی دانشگاه پیام نور درمراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور اظهار داشت: جمعیت جوانان مومن انقلابی در دانشگاه ها باید فعال شوند و سایر جوانان و قشر خاکستری را هنرمندانه و جذاب به سمت جشنواره قرآن و عترت بیاورند.

وی افزود: در فضای مجازی باید پیام ها و سبک زندگی قرآنی را افزایش داد.

وی با اشاره به اینکه هنرمندی و جوان گرایی باید دو مولفه برای تحول در جشنواره های آینده باشد اظهار کرد: در نشست سراسری مدیران فرهنگی مباحث خوبی مطرح شده و علیرغم نا مهربانی ۸ سال گذشته قرار است بودجه خوبی به این عرصه تخصیص داده شود.

وی با اشاره به اینکه فعالیت استادان به سمت کارگروه های مجازی غیر قابل ارزیابی بوده تصریح کرد: دبیرخانه ماده یک به بخش فرهنگی اجتماعی منتقل شده است  و مباحث مربوط به همکاران بزرگوار در واحدها و سازمان ها در حال رصد است.

وی با بیان اینکه سیل عظیم دانشجویان پیام نور در حال ساماندهی است یادآور شد: اتفاقات خوبی در زمینه فرهنگی و قرآنی در حال رقم خوردن است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه حفظ قرآن بر اساس منویات رهبر انقلاب اظهار کرد: می‌توانید با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۸۸۶ در این سامانه ثبت نام کنید.