دکتر ابراهیم تقی زاده روز معلم را به تمامی معلمان و اساتید فرهیخته کشور تبریک گفت
دکتر ابراهیم تقی زاده روز معلم را به تمامی معلمان و اساتید فرهیخته کشور تبریک گفت

سرپرست دانشگاه پیام نور در پیامی ضمن بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و اساتید فرهیخته کشور تبریک گفت.

به گزارش یوپنا، در متن پیام دکتر ابراهیم تقی زاده آمده است:
۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، اندیشمند فرزانه کشور،فرصتی است برای گرامیداشت شآن و مقام آن شهید بزرگوار و همچنین اساتید و معلمانی که دلسوزانه عهده دار مسئولیت خطیر آموزش و پرورش در کشور هستند.
بدون شک، دستاوردهای آموزشی، پژوهشی و علمی کشور، مرهون تلاش های بی شائبه این عزیزان در تمامی عرصه ها بوده و جامعه علمی کشور اقتدار و منزلت خود را مدیون تمامی معلمان و اساتیدی است که در طول تاریخ تا به امروز از هیچ کوششی برای آموزش و پرورش نسل های جدید دریغ نورزیده و پیشرفت و ارتقای علمی را برای این مرز و بوم رقم زده اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد استاد بزرگ شهید مرتضی مطهری و تبریک این روز به معلمان و اساتید فرهیخته کشور، از زحمات و تلاش های اساتید محترم دانشگاه پیام نور صمیمانه قدردانی می نمایم و امیدوارم جامعه علمی کشور، با گام نهادن در مسیر تعالی و اعتلای کشور و تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان« تولید دانش بنیان اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، بسترهای بالندگی ایران اسلامی و اشتغال جوانان این مرز و بوم را فراهم نماید.
در پایان، توفیق روزافزون تمامی معلمان و اساتید فرهیخته کشور را از خداوند منان خواستارم.