موفقیت دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نشان‌دهنده کیفی‌بودن دانشگاه است
موفقیت دانش‌آموختگان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نشان‌دهنده کیفی‌بودن دانشگاه است

آیین بزرگداشت هفته معلم و تجلیل از اساتید نمونه دانشگاه پیام نور استان مازندران با حضور دکتر فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزات علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر نیک‌فر مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت علوم، دکتر کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم بابل، سردار سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام نامدار رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان، دکتر نازک‌تبار سرپرست دانشگاه پیام نور مازندران، جمعی از رؤسای مراکز و واحدها، مدیران ستادی و اعضای هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان مازندران، در دانشگاه پیام نور مرکز بابل برگزار شد.

به گزارش یوپنا، در این مراسم دکتر مرتضی فرخی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم، از نقش اثرگذار اساتید در تربیت نیروهای انسانی مورد نیاز جامعه قدردانی کرد.

وی با بیان این که تلاش می‌کنیم در دوره جدید، دانشگاه پیام نور را تقویت کنیم و توسعه بخشیم، اظهار داشت: زمانی این دانشگاه در شکستن سد کنکور و امکان دسترسی دانشجویان به دانشگاه، ازخودگذشتگی کرد و با تمام توان پیشتاز شد، اینک باید از این دانشگاه حمایت کرد.

دکتر فرخی با اشاره به این که رشته‌های پرمتقاضی دانشگاه پیام نور باید شناسایی شوند، تصریح کرد: برخی از رشته‌های کم‌متقاضی به مرور باید از گردنه آموزشی در این دانشگاه خارج شوند.
وی با بیان این که توسعه هر دانشگاه بر مبنای ریل‌گذاری و مأموریت تعریف‌شده، انجام می‌گیرد، اظهارداشت: دانشگاه پیام نور با داشتن اعضای هیأت علمی مستعد، معتمد و توانمند، از زیرساخت‌های لازم برخوردار است.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم بیان کرد: وزارت علوم با برنامه‌ریزی منسجم به دنبال این است که دانشگاه پیام نور به جایگاه واقعی خود برسد.

وی یکی از ویژگی‌های ممتاز این دانشگاه را، موفقیت دانش‌آموختگان آن در پذیرش مقاطع تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌های معتبر عنوان کرد و اظهارداشت: این مشخصه نشان‌دهنده کیفی‌بودن دانشگاه پیام نور است.