ستاد استانی وظیفه نظارت بر اجرای سیاست های سازمان را بر عهده دارد
ستاد استانی وظیفه نظارت بر اجرای سیاست های سازمان را بر عهده دارد

مراسم تودیع و معارفه مسول نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تهران برگزار شد.

به گزارش یوپنا وحید افشین مهر سرپرست دانشگاه پیام نور استان تهران در مراسم معارفه مسول نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان با حضور دکتر شجاعی فرد مدیرکل نظارت و ارزیابی در مرکز تهران شرق اظهار داشت: اگر سازمان مرکزی مغز سیستم و سیاست گذار است و‌ مراکز و واحد سیاست ها را اجرائی می کنند ستاد استانی وظیفه نظارت بر اجرای سیاست ها را بر عهده دارد و در تلاشیم بخش اجرا از استان خارج شود و ما بیشتر کارکرد نظارتی داشته باشیم.

دکتر افشین مهر تصریح کرد: معاونت آموزشی برای هر مرکز برنامه ای تعیین کرده است که انشالله در آینده می توانیم در اجرا این برنامه ها را مشاهده کنیم.

وی همچنین گفت: در ستاد، مراکز و واحدها یک سری بی نظمی ها حاکم بود که الحمدالله با پیگیری ها تا حدی بسیاری کم شده و انشاله کامل حل می شود.

سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان تهران درباره حضور اعضای علمی در مراکز و واحدها گفت: حضور اعضای علمی شکل مناسبتری به خود گرفت و طبق آمار اعضا علمی حضور بیشتری در دانشگاه ها دارند.

وی به کمیته املاک استان نیز اشاره کرد و گفت: هر هفته کمیته املاک استان را داریم که از مراکز و واحدها برای برسی املاک و‌ زمین دعوت می کنیم.

دکتر افشین مهر ادامه داد: از مجموع ۴۰ ساختمان و زمین در استان فقط ۱۰ درصد آنها مشکل ندارند و مابقی مسائلی دارند که زودتر باید حل شوند.

دکتر افشین مهر در پایان این نشست از خدمات آقای دکتر نصیری مسول سابق نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان تقدیر و برای آقای دکتر امیری مسول آرزوی موفقیت کرد.