معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: نقش موثر دانشگاه پیام نور در تمدن سازی مدنظر بیانیه گام دوم انقلاب / ضرورت تقویت زیرنظام های مجازی و تکثیر منابع علمی دانشگاه پیام نور
معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری: نقش موثر دانشگاه پیام نور در تمدن سازی مدنظر بیانیه گام دوم انقلاب / ضرورت تقویت زیرنظام های مجازی و تکثیر منابع علمی دانشگاه پیام نور

نشست معاون آموزشی وزارت علوم و سرپرست دانشگاه پیام نوربا حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش یوپنا، دکتر عموعابدینی معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در این نشست با اشاره به طرح تحول نظام آموزش عالی، از عملکرد دانشگاه پیام نور در اثربخشی و توسعه عدالت آموزشی و بسط آن در مناطق محروم و کم برخوردار ابراز رضایت کرده و ایفای نقش دانشگاه پیام نور در تمدن سازی مد نظر گام دوم انقلاب را حائز اهمیت دانست.

دکتر عمو عابدینی همچنین با اشاره و تمجید از سیستم آموزشی دانشگاه پیام نور، هدف گذاری و تلاش برای ارتقای کیفیت آموزشی در زیرنظام مجازی را در اولویت خوانده و تقویت و تکثیر منابع علمی دانشگاه پیام نور را به عنوان مرجع داخلی و خارجی خواستار شد.

در ادامه این جلسه دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور با  تبریک دهه کرامت و آرزوی توفیقات برای همکاران، رسالت و رویکرد آموزشی دانشگاه را در راستای کاهش و رفع دغدغه های  دانشجویان و همسو با نظام آموزشی کشور اعلام کرد.

دکتر دل افکار معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور نیز در این جلسه به جایگاه رفیع اعضای هیئت علمی اشاره کرد و تلاش برای احراز شرایط و امتیازات آموزش و پژوهشی مد نظر برای تبدیل وضعیت را حائز اهمیت دانست.

سپس دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور به ارائه برنامه های آتی و گزارش خلاصه عملکرد پرداخته و نگرش منطقه ای وزارت علوم به اساتید دانشگاه پیام نور درراستای اخذ مجوز رشته های تحصیلات تکمیلی و سهولت این امر را خواستار شد.

دکتر ابراهیم تقی زاده در نشست با مدیران گروه های آموزشی و جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی:
تقویت منابع علمی در اولویت است

دکتر ابراهیم تقی زاده گفت: رسالت و رویکرد آموزشی دانشگاه را در راستای کاهش و رفع دغدغه های دانشجویان و همسو با نظام آموزشی کشور پیش خواهیم برد و در این راستا تقویت منابع علمی غنی مجموعه را در دست بروزرسانی قرار داده ایم.

سرپرست دانشگاه پیام نور در این نشست به همکاری های تخصصی و کارشناسی شده با مجموعه وزارت علوم و شورای گسترش اشاره نموده و عنوان کرد: افزایش رشته های مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور در راستای رسالت دانشگاه و بازار کار به جد پیگیری می شود.